Forslag - Tapatalk?

  • Hej.


    Jeg har lige fundet en smart applikation til min Android som hedder "Tapatalk". Programmet gør det nemt at skrive i forskellige forums. :)


    Så kommer det store spørgsmål:


    Er det muligt at vi kan få tilmeldt Tweak.dk denne applikation? :D



    Læs mere her: http://www.tapatalk.com/



    Med venlig hilsen
    Lasse N. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Quoord Systems Limited fra deres FAQ Sektion
    Q: What about a client for Windows Mobile?
    A: We are currently no plan for Windows Mobile but will revisit it when Windows Mobile 7 is released.


    :pokey:


    Jeg takker nej til den app lige foreløbigt da jeg er ejer af en HTC HD2.


    Når det så er sagt, så synes jeg da at det lyder nice. Vil helt klart bruge det når det udkommer til windows mobile. Det er da handy hvis nu man har et problem med sin pc (i form for hardware) eller ikke kan "Genkende" et stykke hardware (eller andet) så kan man lige snappe et billede og uploade det med det samme, i sted for at skulle importere ind på sin computer og så uploade det osv.


    Men nu må vi lige se, hvis der er flere brugere som vil være med på idéen, så er jeg da sikker på at de måske vil overveje det :roller:

  • Har lige prøvet gratis versionen på min iPhone 3GS, og det ser ud til at virke ret godt..
    Dog er der ikke rigtigt nogen fora som jeg bruger derinde lige nu,
    men det kunne jo være der kommer nogen i fremtiden.


    Det er i hvert fald hurtigere og smartere end at bruge fx. Safari eller Opera.

  • Samme, har også lige prøvet på min iPhone, og det virker sku meget nice, kunne være sjovt nok at få Tweak op og køre på det :)