SUPERFED festival i år

  • Til jer der ikke har været der men overvejer det så tag med næste år. Man fortryder det ikke.


    Mvh.
    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Var også med i år for første gang.. Og F*** hvor var det fedt! :clap:


    Muse var utroligt fede, synes jeg! Den bedste koncert jeg nogensinde har oplevet! :D


    Kan ikke vente til '11! :D

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malibux
    var det ikke kun mega fedt fordi vejret var med jer i år? har du været der når det pis regner alle dagene?


    Det var ret varmt, jeg ville nærmest kalde det en plage al den varme, men selvfølgelig bedre end regn :) Dog tror jeg ikke regnen ville have ødelagt det så meget igen. Jeg kender flere der var med i '07, hvor det hele var en mudderpøl. Og de har da stadig synes det var utroligt sjovt.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe


    Det var ret varmt, jeg ville nærmest kalde det en plage al den varme, men selvfølgelig bedre end regn :) Dog tror jeg ikke regnen ville have ødelagt det så meget igen. Jeg kender flere der var med i '07, hvor det hele var en mudderpøl. Og de har da stadig synes det var utroligt sjovt.


    Har været på Roskilde 10 gange og det har været nogenlunde 50/50 mhs til godt og dårligt vejr, og ja det var sgu lige sjovt om det regnede eller solen skinnede :D Der er selvfølgelig ikke skide sjovt hvis alt ens grej er driv vådt, men det er til gengæld heller ikke skide sjovt at blive bagt i 7 dage :) Men med en masse stimulanser går det hele alligevel :crazyeyes:

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malibux
    var det ikke kun mega fedt fordi vejret var med jer i år? har du været der når det pis regner alle dagene?


    Jeg har været der næsten konstant siden 2001 og har da også oplevet både tørre og våde år (bl.a. 2007 som er historiens vådeste Roskilde Festival). Generelt er det megafedt, hvor nogle år er lidt federe end andre. Det er da ikke nogen hemmelighed at 2007 ikke var i top 3, men vi havde det ret sjovt stadigvæk.


    Hvis man overhovedet ikke bryder sig om den måde man fester og lever på under en festival så skal man selvfølgelig bare blive væk, men hvis man er bare den mindste smule i tvivl synes jeg man skal unde sig selv chancen. Langt de fleste førstegangsdeltagere i vores lejr gennem tiden er kommet tilbage året efter.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Festival?, der skal du da gå ud fra at det bliver dårligt vejr, ikke fordi vejret har ret meget med det hele at gøre.
    Du møder en masse fede mennesker, drikker en enkelt øl eller 2, sover i en vandpyt og ryger lidt fniseurt, samtidig med du hører noget fedt musik.


    Det er en oplevelse alle burde unde sigselv.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.