Hvem ender i VM finalen?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    110% sikkert Holland og Tyskland.


    Og det ville være helt perfekt hvis Tyskland vinder! For jeg er i Berlin den dag de spiller finalen :D


    Forbered dig på fest, de skal nok vinde :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Forbered dig på fest, de skal nok vinde :)


    Det tror jeg også de gør! :)


    De har godt nok vist hvordan man spiller fodbold!


    Hehe, der i kvartfinalen, der var der 500.000 mennesker på gaden i Berlin. De stod i en 1½km lang "række" for at se fodbold på en storskærm :D

  • Jeg er ikke i tvivl. Holland og Spanien kommer i finalen og Spanien bliver verdensmestre. Jeg har lige set en guldfisk forudsige det i Morgen-TV og så må det jo være sandt.


    Mvh.
    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg er ikke i tvivl. Holland og Spanien kommer i finalen og Spanien bliver verdensmestre. Jeg har lige set en guldfisk forudsige det i Morgen-TV og så må det jo være sandt.


    Mvh.
    Anders


    Haha, ja sørme flot at fisken svømmede til samme side hver gang :))


    On topic, tja det kan vel kun blive Tyskland og Holland, selvom jeg nu hellere havde set Argentina i stedet for Tyskland :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af peterpc


    Haha, ja sørme flot at fisken svømmede til samme side hver gang :))


    On topic, tja det kan vel kun blive Tyskland og Holland, selvom jeg nu hellere havde set Argentina i stedet for Tyskland :P


    ARGENTINA!?


    Jeg er sgu lykkelig over at de fik sådan en røvfuld af Tyskland! Det kunne sgu lukke munden på Maradona! Magen til idiotisk pauseklovn skal man fandme lede længe efter!

  • det bliver tyskland mod spanien :9xo


    tyskerne kommer til at spille en elending finale, men alligevel vinder de pga deres svineheld :$

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dyas
    det bliver tyskland mod spanien :9xo


    tyskerne kommer til at spille en elending finale, men alligevel vinder de pga deres svineheld :$


    hvordan vil du have en finale mellem tyskland og spanien? de skal mødes i semifinalen ;)

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Psykozen


    hvordan vil du have en finale mellem tyskland og spanien? de skal mødes i semifinalen ;)


    hovsa, jeg mente naturligvis tyskland vs Holland :cheers:

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Håber helt klart på Spanien-Holland.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Heinzie


    TAK for det :dance: Endelig en som forstår fodbod :razz:


    der står jo hvem tror du ender i finalen.... jeg håber også det bliver holland vs spanien, men jeg tror det bliver tyskerne der får benet med i finalen :-)


    tro og håb er ikke det samme :$ :9xo :cheers:

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii