Hjælp mig med at være svigermors drøm!

  • Hej Drenge (og piger).
    Jeg har tilmeldt min svigermor til en konkurrence, hvor hun kan vinde en rejse. Hvis i vil hjælpe mig, så bliver jeg den mest populære svigersøn i verden. Hun er en fantastisk bedstemor for mine to drenge, men desværre er hun syg. Vil gerne gøre hende glad, og hun har SÅ meget fortjent denne rejse.


    http://www.forstegang.nu/compo…tegang/historie/token/557


    Skriv gerne her, hvis i stemmer - så kan jeg vise min kone, at man ikke behøver være på facebook for at generere stemmer - og husk at bekræfte via den mail i får tilsendt - der kan i også vinde et gavekort til jer selv :-)


    Vær søde at nøjes med at stemme een gang - vi skal jo nødigt blive diskvalificeret pga snyd ( flere stemmer på samme IP)
    På forhånd 10000 tak!


    Forresten... hvis i er søde og hjælpe mig, så er det sgu også lidt fedt at sige, at alle mine med-spille-og-computer-nørder har hjulpet mig - så retfærdiggør det da trods alt mine efterhånden 20 år med computerspil og computernørderi :-D


    Edit: Det er i øvrigt i morgen at det bliver afgjort, så det vil VIRKELIG betyde meget, hvis i lige gider at bruge 5 minutter på det her :)

  • Ved ikke lige hvad der hele drejer sig om, men det betyder heller ikke noget ;). Jeg har et blødt hjerte for folk som vil det, så jo jeg har stemt på hende.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Tak skal du have :-)


    Håber SÅ meget at de vinder turen!
    Hun ringede til mig idag og græd, fordi hun var så glad for, at der var nogen der kunne finde på at gøre sådan noget for hende :-/
    Så det sætter jo også rimelig meget pres på mig! Så nu poster jeg overalt, fordi jeg er totalt desperat efter stemmer! :->

  • Hej igen drenge!


    Nu er der 4½ time til at det bliver afgjort - hvis nogen af jer har koner, kærester, venner osv der også er lige så søde om jer! :clap:


    Så få dem ind og stem!!!!!!!


    BRING IT ON! :boxing: