barbermaskine - hvilken?

  • Jeg skal have mig en barbermaskine men kan ikke rigtig finde rundt i det store marked..
    Så nogen der kan anbefale en? Gerne Braun eller Phillips og ikke dyrere end 1000 kr.

  • jeg vil klart anbefale at du finder en Philips shaver fra deres 7000-serie, så for man en god maskine der ikk er vildt dyr :)



    men ellers er deres 8200 og 8000 serie absolut heller ikk dårlig, de koster bare, jeg har selv en Philips shaver og kan kun anbefale det mærke, da jeg har haft rigtig dårligt erfaring med Braun...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak
    Troede faktisk ikke, at tweak havde medlemmer i den alder, hvor man fik skæg..... :pokey:


    Siger '85eren :P
    Joo, vi er vist nogle stykker ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Kæft i får en til at føle sig gammel.. :T


    Jeg bruger ikke maskine.
    Jeg må være af den gamle skole hvor man bruger skum og barberblad.


    Jeg sværger nu også til skum og skraber, synes ikke en maskine klipper det ordentlig ned.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak
    Troede faktisk ikke, at tweak havde medlemmer i den alder, hvor man fik skæg..... :pokey:


    Hold nu op, jeg er da så gammel, at det er lige før jeg skal klippe hørerne i ørerne.


    Bruger osse allerhelst skraber og skum, men kan dog i en hurtig håndvendig finde på at bruge maskinen. skraber og skum er nu nr. 1 ;).


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Jeg sværger nu også til skum og skraber, synes ikke en maskine klipper det ordentlig ned.


    + 1 :9xo

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]