Køling foran computeren :D

  • Der er satmer godt nok varmt udenfor, det er sikkert.
    Sidder selv med en ventilator på gulvet ved siden af mig, den gør tricket ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hfriis
    hva drenge hvad med bare at fise udenfor og få lidt sol.... ;) :dance: :pokey:


    Det bliver det jo absolut ikke koldere af! - mig selv ja jeg arbejder indenfor og kan faktisk ikke tåle solen særlig længe af gangen :/

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hfriis
    hva drenge hvad med bare at fise udenfor og få lidt sol.... ;) :dance: :pokey:


    Jeg har fået mit :D Og der er nu ikke noget bedre end at sidde og slaske foran computeren med en iskold øl efter arbejde fra morgenen! ;)


    Edit: Det er da også begyndt at regne, og har været overskyet det meste af dagen. Ihvertfald her i Viborg. :rolleyes:

  • Det er jo noget rigtig ged hvis manden er som jeg, og ikke rigtig kan med den varme som kommer pludselig, det er ganske ulideligt og tager tid at vænne sig til, tager sgu flere dage hvor du ikke kan være nogen steder og slet ikke sove.


    Nej må jeg be om Oktober lige nu 15-20 grader, overskyet/regn og rusk, ingen sol bare lyst, så fungerer jeg altså bedst, ellers skal jeg akklimatiseres i lang tid, det har jeg osse prøvet, men kulden er min ven ;).


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo
    Det er jo noget rigtig ged hvis manden er som jeg, og ikke rigtig kan med den varme som kommer pludselig, det er ganske ulideligt og tager tid at vænne sig til, tager sgu flere dage hvor du ikke kan være nogen steder og slet ikke sove.


    Nej må jeg be om Oktober lige nu 15-20 grader, overskyet/regn og rusk, ingen sol bare lyst, så fungerer jeg altså bedst, ellers skal jeg akklimatiseres i lang tid, det har jeg osse prøvet, men kulden er min ven ;).


    Mvh
    Sam


    Så skulle du prøve at have allergi over for græspollen på samme tid. Satme godt jeg har ferie, ellers var mit søvnunderskud godt nok stort :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hfriis
    hva drenge hvad med bare at fise udenfor og få lidt sol.... ;) :dance: :pokey:


    Har været nok ude i solen idag, og vil nu heller ha et kold bad :D

    CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
    GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
    HDD: 150Gb
    RAM: 2Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hfriis
    hva drenge hvad med bare at fise udenfor og få lidt sol.... ;) :dance: :pokey:


    Du skulle prøve at gå i solen hele dagen og arb. Føj så er man lidt mat i kadarveret når man kommer hjem og ønsker kun et cold shower.

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate