Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 19. januar 2004, 15:53

Citeret

Originally posted by Zigiro

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Originally posted by rusH

Citeret

Originally posted by DarkhorZe
1) Søg efter tidligere versioner af sådanne klassiske posts før du tænker på at oprette den :P
2) Det er da lamt at lave en "show your face" tråd, og så ikke engang vise sit eget fjæs :]

Slap af søster - det helt op til en selv, så der ingen der er lamme her (hvad jeg ved af)

havde sq os tænkt mig at sætte et ind så snart jeg kom hjem til min anden com hvor billederne ligger... -men nej, gider jeg da ik nu da her åbenbart er mange brokhoveder iblandt Tweak.dk X(

jeg undskylder mange gange for at have lavet denne tråd da den åbenbart støder folk

(prøvede bare at lave en tråd de fleste ville synes var spændende -sorry

Jeg vil sige, jeg kan sagtens se hvad du mener osv.:

for det første kan det ikke være rigtigt man skal gennemsøge samtlige tråde på tweak, for det vil sq tage 100 år og en sommer,
- for det andet syns jeg faktisk det var en god ide du kom med, måske har folk fået taget nye billeder de kan vise, og alle de nye medlemmer som ikke var i den fra oktober, kan også vise deres ansigt hvis de har lyst - så det er da godt initiavtiv! :D
- for det tredje vil jeg godt lige be jer andre om at slå koldt vand i blodet, Sehested som var grundlægger af den første "show your face"-tråd, startede sq heller ikke med at poste et billed af sig selv, og det var der da ingen der brokkede sig over, tværtimod blev det en af tweak's mest populære tråde!
jeg syns godt man kan tage en slapper med alt det brok!

Man kan dog søge ;)

søge?? hvorfor???

søger du nogensinde hele forummet igennem inden du laver en tråd?? det tror jeg vist hverken dig eller andre herinde gør!!

rush forholdsvis ny her på tweak, han har ingen mulighed for at vide at den tråd er lavet i forvejen, hvad den hedder, eller hvor mange replies den har...

og igen: det er sq da fint nok med en "opdaterende" tråd...nu kan der komme nye billeder af alle, både gamle og nye brugere, istedet for at alle de nye som ikke læste den gamle tråd, skal til at sidde og læse 14 sider igennem for at se hvad der blev skrevet osv.

btw. den gamle tråd er HER

jeg skal nok finde et billed af mig selv senere...hvis nogen da ønsker det ;) :P

Narj, var også bare ment som et stykke info .. Ja er faktisk begyndt at søge lidt af og til. Men ikke ment han skal sidde og søge 100 gange.

Men nu er tråden vidst også hændt forkert !

ja ok, at du søger det er jo så godt nok hvis du føler du er nødt til det, så gør det bare...JEG gør det personligt ikke, men det hænger nu også sammen med at jeg har været har siden starten af september...

det er sq så let for alle jer som har været her i lang tid at brokke sig, jeg kunne MÅSKE forstå hvis det var en af de ældre brugere som havde startet tråden, men det er det ikke...

U I like :P

ska vi stoppe her og så bruge den til hva den er oprettet for!? Dem som er imod, ell har kvaler må altså finde på noget andet at lave end at ødelægge denne tråd...

NB. hvis det blev ved i den ande dur er jeg sikker på det nok os ville blive den længste tråd ;)

Alt glemt, og lad os få nogle picts. på bordet :D

22

mandag, 19. januar 2004, 15:54

Citeret

ja ok, at du søger det er jo så godt nok hvis du føler du er nødt til det, så gør det bare...JEG gør det personligt ikke, men det hænger nu også sammen med at jeg har været har siden starten af september...

Mon ikke du kan have overset bare et par tråde ;)

Men jeg søger mest når det er under film eller spil. Der er det nemmest, da folk for det meste nævner navnet på filmen :D Ellers skriver jeg ofte at tråden kan have været her før :)

Anyway, skal vi ikke lade det hø ligge ;)

23

jeg syntes egentlig at tonen blandt nogle af de gængse brugerere er begyndt at blive lidt for snobbet her på det sidste. og det er da lidt en skam at man ikke kan snakke ordentligt til hinanden.

hvis der er blevet spurgt om det engang før. jeg må sku indrømme at jeg gider heller ikke at søge hele forummet igennem før jeg laver en ny tråd. desuden kan det jo være at der er sket nye ting siden den sidste tråd, som gør at den er blevet outdated.

og hvis i har noget imod det jeg skriver så tryk på dette link her

anyway. her får i sku lige mit grimme fjæs smidt i hovedet

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bit Phreak" (19.01.2004, 15:58)

24

Soltani - tak for det ellers!

Men tror det er iorden nu....

25

mandag, 19. januar 2004, 15:56

Citeret

Soltani - tak for det ellers!

Men tror det er iorden nu....

Oki finder lige et billede af mig selv ;)

26

mandag, 19. januar 2004, 15:57

Citeret

U I like :P

ska vi stoppe her og så bruge den til hva den er oprettet for!? Dem som er imod, ell har kvaler må altså finde på noget andet at lave end at ødelægge denne tråd...

NB. hvis det blev ved i den ande dur er jeg sikker på det nok os ville blive den længste tråd ;)

Alt glemt, og lad os få nogle picts. på bordet :D

godt skrevet :) og ja lad os ende skænderiet og sætte noed bedre igang...

27

mandag, 19. januar 2004, 15:58

Anyway Rush - mente det nok ikke sådan...

Synes bare den var sådan lidt bob-bob at du ik selv smed et billede...Så kunne man jo vente med at lave tråden.

28

mandag, 19. januar 2004, 15:59

Nå, sådan for at komme med noget til trådens rigtige hensendende .. Så får i her mig at se .. Be afraid, be very afraid ..

btw, billedet er vel efterhånden 1 år gammelt ;)

Og der blev i så vildt skræmte eller overraskede :)) :)) :))

29

mandag, 19. januar 2004, 16:05

Citeret

Originally posted by Berleburg
<==

PS. Synes også du burde vise dit eget fjaes før du spørger om andres.

Jeg troede du elskede at vise dig selv frem Berleburg :) du viste billeder af dig selv 10 gange eller næsten da ;)

30

mandag, 19. januar 2004, 16:07

Ej hvor godt Macimuz du elsker Kims chips ligeså meget som jeg gør :D HeHe

31

mandag, 19. januar 2004, 16:07

Frit valg... Lidt blandet... :T

32

mandag, 19. januar 2004, 16:08

Her er det så ;)

33

mandag, 19. januar 2004, 16:09

Citeret

Nå, sådan for at komme med noget til trådens rigtige hensendende .. Så får i her mig at se .. Be afraid, be very afraid ..

btw, billedet er vel efterhånden 1 år gammelt ;)

Og der blev i så vildt skræmte eller overraskede :)) :)) :))

spiser du mange chips eller hva?

34

mandag, 19. januar 2004, 16:10

Citeret

Her er det så ;)

hvad for noget?

35

mandag, 19. januar 2004, 16:10

ups ramte den forkerte

36

mandag, 19. januar 2004, 16:12

Citeret

Originally posted by Bit Phreak
spiser du mange chips eller hva?

Hehe narj faktisk ikke ..

Var til vores lan, selvom jeg godt kunne se ud som en der har spist mange chips ;)

Det er btw ikke så sundt jo :boxed:

37

mandag, 19. januar 2004, 16:22

Her er et af mig, trænger godt nok til at blive barberet.

PS! du er en skummel fætter Grill ;)

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

38

mandag, 19. januar 2004, 16:24

Citeret

Originally posted by kimsdipchips

Citeret

Originally posted by Berleburg
<==

PS. Synes også du burde vise dit eget fjaes før du spørger om andres.

Jeg troede du elskede at vise dig selv frem Berleburg :) du viste billeder af dig selv 10 gange eller næsten da ;)

Har kun gamle billeder :) Men kan da nemt poste nogen hvis man virkelig vil se mit grimme fjæs :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

39

mandag, 19. januar 2004, 16:27

UPS det jeg ik så go til, prøver igen..

40

mandag, 19. januar 2004, 16:34

Tjaaa, samme billede som sidste tråd. Men på den anden side har jeg sg ikke ændret mig særligt :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "|KLS|" (17.08.2004, 15:54)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.