Show Ur Face

  • Herinde ka du smide et lille billede af dig selv, jeg syns det kunne være sjovt at se hvordan jer man sidder og snakker med næsten hver dag ser ud. Så man lige ka sætte ansigt på... -desuden kunne det jo være man ofte går forbi hinandenuden man ved det. Det kunne jo være den ene arbejdede i den andens yndlings tøjforretning ell. noget.. BANG så der lige 20% der. Den anden arbejder så som murer og går arbejdsløs precis samtidig med man lige ska have bygget et lille sødt hus ;)


    Ej, det kunne da være meget sjovt og jeg synes da bare vi alle ska bruge hinanden, hvis vi alle står sammen på Tweak ka vi klare alt :D


    Giv dig til kende

  • Quote

    Originally posted by rusH
    Herinde ka du smide et lille billede af dig selv, jeg syns det kunne være sjovt at se hvordan jer man sidder og snakker med næsten hver dag ser ud. Så man lige ka sætte ansigt på... -desuden kunne det jo være man ofte går forbi hinandenuden man ved det. Det kunne jo være den ene arbejdede i den andens yndlings tøjforretning ell. noget.. BANG så der lige 20% der. Den anden arbejder så som murer og går arbejdsløs precis samtidig med man lige ska have bygget et lille sødt hus ;)


    Ej, det kunne da være meget sjovt og jeg synes da bare vi alle ska bruge hinanden, hvis vi alle står sammen på Tweak ka vi klare alt :D


    Giv dig til kende


    Vil bare lige minde dig om at der har været sådan en tråd før, hvor folk viste deres face ;)

  • Quote

    Originally posted by Pedro


    Vil bare lige minde dig om at der har været sådan en tråd før, hvor folk viste deres face ;)


    iihh :rolleyes:

  • 1) Søg efter tidligere versioner af sådanne klassiske posts før du tænker på at oprette den :P
    2) Det er da lamt at lave en "show your face" tråd, og så ikke engang vise sit eget fjæs :]

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe
    1) Søg efter tidligere versioner af sådanne klassiske posts før du tænker på at oprette den :P
    2) Det er da lamt at lave en "show your face" tråd, og så ikke engang vise sit eget fjæs :]


    Enig til 2'eren ;)


    Af respekt for folk, viser jeg ingen billeder ... :T


    Har ikke mulighed for at tage et nyere billeder, alt hvad jeg ellers ejer er noget hø ! ...


    Måske jeg vover at sætte et ind (det er ikke closeup :P )

  • [SIZE=4]<==[/SIZE]



    PS. Synes også du burde vise dit eget fjaes før du spørger om andres.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe
    1) Søg efter tidligere versioner af sådanne klassiske posts før du tænker på at oprette den :P
    2) Det er da lamt at lave en "show your face" tråd, og så ikke engang vise sit eget fjæs :]


    Slap af søster - det helt op til en selv, så der ingen der er lamme her (hvad jeg ved af)


    havde sq os tænkt mig at sætte et ind så snart jeg kom hjem til min anden com hvor billederne ligger... -men nej, gider jeg da ik nu da her åbenbart er mange brokhoveder iblandt Tweak.dk X(


    jeg undskylder mange gange for at have lavet denne tråd da den åbenbart støder folk


    (prøvede bare at lave en tråd de fleste ville synes var spændende -sorry


  • Skal vi ikke slå koldt vand i blodet ...


    De kunne trodsalt ikke vide du sad et andet sted, og ikke havde muligheden for at ligge et billeder op. Det samme gælder for mig selv, var heller ikke klar over det ...


    :)


    No hart feelings ? ..


  • Jeg vil sige, jeg kan sagtens se hvad du mener osv.:


    for det første kan det ikke være rigtigt man skal gennemsøge samtlige tråde på tweak, for det vil sq tage 100 år og en sommer,
    - for det andet syns jeg faktisk det var en god ide du kom med, måske har folk fået taget nye billeder de kan vise, og alle de nye medlemmer som ikke var i den fra oktober, kan også vise deres ansigt hvis de har lyst - så det er da godt initiavtiv! :D
    - for det tredje vil jeg godt lige be jer andre om at slå koldt vand i blodet, Sehested som var grundlægger af den første "show your face"-tråd, startede sq heller ikke med at poste et billed af sig selv, og det var der da ingen der brokkede sig over, tværtimod blev det en af tweak's mest populære tråde!
    jeg syns godt man kan tage en slapper med alt det brok!


  • Man kan dog søge ;)

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Man kan dog søge ;)


    søge?? hvorfor???


    søger du nogensinde hele forummet igennem inden du laver en tråd?? det tror jeg vist hverken dig eller andre herinde gør!!


    rush forholdsvis ny her på tweak, han har ingen mulighed for at vide at den tråd er lavet i forvejen, hvad den hedder, eller hvor mange replies den har...


    og igen: det er sq da fint nok med en "opdaterende" tråd...nu kan der komme nye billeder af alle, både gamle og nye brugere, istedet for at alle de nye som ikke læste den gamle tråd, skal til at sidde og læse 14 sider igennem for at se hvad der blev skrevet osv.


    btw. den gamle tråd er HER


    jeg skal nok finde et billed af mig selv senere...hvis nogen da ønsker det ;) :P


  • Narj, var også bare ment som et stykke info .. Ja er faktisk begyndt at søge lidt af og til. Men ikke ment han skal sidde og søge 100 gange.


    Men nu er tråden vidst også hændt forkert !

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    jeg skal nok finde et billed af mig selv senere...hvis nogen da ønsker det ;) :P


    Arrggghhh... Please not again..... :T


  • I behøver jo heller ik vide alt.. -og jo det ville da være mærkeligt hvis jeg ik selv satte et ind ;) Synes bare det er mærkeligt at "jorde folk der prøver at gøre noget godt-i en go mening. Men jeg vil da godt se den tråd som der blev snakket om hvor folk har postet et billede, ska nok selv poste et.. hehe
    Efter det blev skrevet har jeg dog forsøgt at søge efter noget lignende men kunne ik finde noget.




    Edit: no hard feelings... - bærer sq ik nag :D


    Aerial ka du slette denne tråd? - den fører nok ik til mer end negative vibes ;) Ps. tak fordi du ik gav mig lort i hovedet :D

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Narj, var også bare ment som et stykke info .. Ja er faktisk begyndt at søge lidt af og til. Men ikke ment han skal sidde og søge 100 gange.


    Men nu er tråden vidst også hændt forkert !


    ja ok, at du søger det er jo så godt nok hvis du føler du er nødt til det, så gør det bare...JEG gør det personligt ikke, men det hænger nu også sammen med at jeg har været har siden starten af september...


    det er sq så let for alle jer som har været her i lang tid at brokke sig, jeg kunne MÅSKE forstå hvis det var en af de ældre brugere som havde startet tråden, men det er det ikke...


  • arh tråden behøver da ikke slettes, jeg syns da det er en god ide! :)


    FORRESTEN TRÅDEN ER HER