Argentina - Mexico

  • En skandale at dommerne ved et VM kan dømme SÅ meget forkert..


    Først ved England - Tyskland...
    Den blev dømt ude..
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/062010/no_goal.JPG]



    Og satme om det så ikke sker igen ved Argentina - Mexico..
    Han er klart offside....


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/062010/offside.JPG]


    Hvorfor kan vi ikke, fx. som i amerikansk fodbold have en skærm ude ved sidelinjen
    som dommeren så kan kigge på hvis der er tvivl..


    Er da synd at en kamp mere eller mindre skal afgøres på dommerfejl..


    England kunne have været på 2:2 i den kamp, og det havde da nok givet
    dem noget mere kampgejst.


    Bare min mening.. Sådan noget KLYT!


  • Jeg syntes selv det ville være en fordel hvis man kunne se tingene om igen via en tv skærm. men jeg er bare bange for som det også blev sagt i nyhederne, at det muligvis vil åbne op for alle slags ting man skal se om igen, og det vil ligesom komme til at ødelægge spillet's flow..


    Men i sådane situationer som tyskland vs england her tidligere idag - burde en Over dommer oppe fra en boks eller noget ha været gået ind og sagt at den var inde, eller som der bliver nævnt noget med at plante en chip i fodbolden.. mv..

  • Sæt nu for fanden de kameraer op i stolpen og overlæggeren, og giv hvert hold mulighed for at tage en timeout og se situationen på storskærm, 3 gange ligesom i tennis. Ellers kunne kan jo indføre deciderede måldommere som tager alt fra feltet og ned til mål og kan overrule normal dommerens kendelser.
    Lad os da for søren få så mange spilstop som overhovedet muligt, så en fodboldkamp kommer til at vare flere timer og give plads til reklameblokke mens de spiller minimum af 1 minuts varighed, især når det bliver spændende så er det da bedre at kigge på boller fra Khoberg, i stedet for at se på et skide mål, som alligevel ikke havde ændret noget på kampen som helhed.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Som Sam vist også prøver at sige, så lad os da for guds skyld ikke ødelægge spillet ved at indføre timeouts og jeg skal give dig. Jeg er meget for at fx. indføre bolde med chip i, så man kan undgå situationer som i Tyskland kampen idag, men alt andet der udover, nej tak. Hvorfor skal alt være 100% korrekt ? Og stop så med at whine over det mål, Tyskland er / var bare bedre, op i r*ven med alle de der "hvis nu".

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    Som Sam vist også prøver at sige, så lad os da for guds skyld ikke ødelægge spillet ved at indføre timeouts og jeg skal give dig. Jeg er meget for at fx. indføre bolde med chip i, så man kan undgå situationer som i Tyskland kampen idag, men alt andet der udover, nej tak. Hvorfor skal alt være 100% korrekt ? Og stop så med at whine over det mål, Tyskland er / var bare bedre, op i r*ven med alle de der "hvis nu".


    Enig