Hvad skal du lave i sommerferien?

  • så lidt så muligt her - bliver ikke lige en USA tur i år, pga jeg vil have ny bil og desværre kan man ikke få det hele jo :) Sidste tur blev lidt dyr og tjaa det er det nemmeste sted for mig at spare hehe


    Men ellers står den bare på afslapning og forhåbentligt lidt godt vej, når jeg endelig får min ferie om 5 uger.... Da staten desværre ikke så tit lukker helt ned, må man vente til man kan undværes og holde ferie der.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • På studenterrunde fra på søndag til fredag (hvor det os er min fødselsdag) og så skal jeg nok på roadtrip med en rigtig god ven. Derudover skal jeg til Italien med de gamle og kæresten.


    Skrive anmeldelser for Tweak.dk :9xo

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    På studenterrunde fra på søndag til fredag (hvor det os er min fødselsdag) og så skal jeg nok på roadtrip med en rigtig god ven. Derudover skal jeg til Italien med de gamle og kæresten.


    Skrive anmeldelser for Tweak.dk :9xo


    Hvor skal i på roadtrip?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky


    Hvor skal i på roadtrip?


    Ikke noget der er vildt planlagt endnu.. Men måske et smut til nordjylland eller sådan noget. (kommer fra omkring Esbjerg)

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Var 3 uger på Bali fra maj til starten af juni, tager så 1 uge til Skiathos i uge 34..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • SU'en rækker desværre ikke til en ordentligt ferie for os, så jeg bliver hjemme og hygger med venner, imens kæresten tager til Roskilde og får blæst ørerne ud (jeg har sarte ører :()

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Ikke noget der er vildt planlagt endnu.. Men måske et smut til nordjylland eller sådan noget. (kommer fra omkring Esbjerg)


    hehe ja ok det er måske ikke så meget "roadtrip" :)


    spar sammen og tag en tur til Californien, se det er roadtrip der giver en på opleveren :clap:

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky


    En hel uge i legoland?


    Hehe, dog ikke, men det meste af tiden foregår nok omkring legoland, det er et feriecenter lige i nærheden vi skal være på. :)

  • 14 dage til Rhodos :)
    5 dage på Samsø, og så til et par fester :P


    Regner også med at samle mit nye setup.. når resten bliver købt ind :D

  • Jeg skal til Roskilde Festival i morgen. Jeg skulle have været afsted i dag, men det mislykkedes. Ellers skal jeg bare have så billig en ferie som muligt. Jeg er lige blevet helt færdigt med studiet i onsdags og får først min første løn 1. september så der går lige 2 måneder uden indtægter og økonomien hænger lidt i laser så der skal spares så godt som muligt.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Bosnien/Kroatien i Uge 32-33 med damen og hendes bror :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Bosnien/Kroatien i Uge 32-33 med damen og hendes bror :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Vi købte hus sidste år og vi fik en datter for 8 uger siden så den står på Bleskift og "hyggerenovering" det meste af sommeren, men jeg håber da det bliver til et par dage ud i det blå.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu