tdc og hurtigere net Hvornår?

  • Gå til kilden... :))


    TDC Bredbånd
    Telefon : 80 80 80 17


    Træffetider
    Hverdage : 8.30 - 21.00
    Weekend : 10.00 - 16.00



    WebSpeed Support
    Telefon : 80 80 40 20


    Træffetider
    Hverdage : 8.30 - 21.00
    Weekend : 10.00 - 16.00

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips
    hvornår er det lige at folk som bruger det dyre TDC Internet får vores Net-hastighed fordoblet til næsten samme pris som de skrev for hundrede år siden de ville gøre?(


    Har jeg ofte tænkt over, men de skrev også senest marts ... Og vi er endnu ikke i marts ..


    Men ellers må vi bare ringe, som Grill jo så fint siger :]

  • En af mine kammerater (han bor i Nordborg, Sønderjylland) har fået sit net sat op til den nye hastighed. Men om det bliver gennemgået geografisk eller om det er mere random, ved jeg så ikke.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips


    JA tror jeg hacker dem i nat når jeg får tid!
    så kan jeg selv sætte den op :))


    HeHe... Ja, gør det....


    Eller gør som mig.... > Er der det mindste så hænger jeg i telefonen... De skulle jo nødig tro at de slipper for at høre på mig. *G* :))


    PS. Lykkes det hack, så kunne jeg godt bruge en bedre forbindelse..... .... Hmm... Men hack nu ikke min arbejdsgiver alt for meget. Der skulle gerne være penge til min løn tak... :))

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips
    Vis man nu har en 2Mbit/1Mbit ved dem for man så en 4Mbit/1Mbit ?(


    Nej.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    En af mine kammerater (han bor i Nordborg, Sønderjylland) har fået sit net sat op til den nye hastighed. Men om det bliver gennemgået geografisk eller om det er mere random, ved jeg så ikke.


    Jeg bor også i sønderjylland i sønderborg men har ikke fået sat min op :(


    Quote

    Nej


    Ok så forbliver den til samme pris?(

  • Quote

    Originally posted by engel
    En af mine kammerater (han bor i Nordborg, Sønderjylland) har fået sit net sat op til den nye hastighed. Men om det bliver gennemgået geografisk eller om det er mere random, ved jeg så ikke.


    Nice ... Kunne forestille mig man tager det "random" sådan når de har tid på de forskellige centraler ! .. De får ikke noget i klemme så længe de holder sig inden for den lovede frist, men vi ville da gerne de gjorde det før :T

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips
    Ok så forbliver den til samme pris?(


    Det vil jeg tro, for de ændringer de foretager er vist kun fordi at de linjer som folk har, udgår. De bliver derfor erstattet af en lidt anderledes linje, vist generelt med højere download-hastighed og lavere upload-hastighed, sammenlignet med den gamle.


    Lige lidt væk fra emnet, har du været til SLAN når du nu bor i Sønderborg? :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Nice ... Kunne forestille mig man tager det "random" sådan når de har tid på de forskellige centraler ! .. De får ikke noget i klemme så længe de holder sig inden for den lovede frist, men vi ville da gerne de gjorde det før :T


    Lad os så bare håbe de kan holde det :) Tror bare de tager random med hensyn til at opgradere. For det koster vel ikke mere for tdc at have en kunde med 2Mbit, end at have en med 256(?)KBit(?) forbindelse?

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips
    hvornår er det lige at folk som bruger det dyre TDC Internet får vores Net-hastighed fordoblet til næsten samme pris som de skrev for hundrede år siden de ville gøre?(


    Hvis du nu læser det fine brev du modtog så vil du se at det sker inden 1/3-04 :)
    Så slå du bare koldt vand i blodet.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips


    JA tror jeg hacker dem i nat når jeg får tid!
    så kan jeg selv sætte den op :))


    held og lykke - du får brug for det.
    Vil sige at det er 99,999999% umuligt for dig. Det kan altid lade sig gøre men et spørgsmål om den rigtige fremgangs måde og ret meget held *g*

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by marquis1


    Lad os så bare håbe de kan holde det :) Tror bare de tager random med hensyn til at opgradere. For det koster vel ikke mere for tdc at have en kunde med 2Mbit, end at have en med 256(?)KBit(?) forbindelse?


    Hmm narj, vil jeg da ikke tro ..

  • Quote

    Originally posted by dkwolf


    held og lykke - du får brug for det.
    Vil sige at det er 99,999999% umuligt for dig. Det kan altid lade sig gøre men et spørgsmål om den rigtige fremgangs måde og ret meget held *g*


    Hehe, så ulven sover med et øje åben :T

  • Quote

    held og lykke - du får brug for det.
    Vil sige at det er 99,999999% umuligt for dig. Det kan altid lade sig gøre men et spørgsmål om den rigtige fremgangs måde og ret meget held *g*


    HeHe ej det er da intet problem for mig mig som hacker pentagon sådan bare for at øve mig lidt i ny og næ så har jeg da ingen problemer med at hacke TDC :clap:
    har i ikke hørt om ham drengen på 15 år det var kimsdipchips i ejen person ;) det var midt første hack men det er jo langtid siden nu går jeg ikke efter sådan nogen små fisk mere !!!

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips


    HeHe ej det er da intet problem for mig mig som hacker pentagon sådan bare for at øve mig lidt i ny og næ så har jeg da ingen problemer med at hacke TDC :clap:


    Nååh, så det er dig ;)

  • Quote


    Originally posted by Engel
    Lige lidt væk fra emnet, har du været til SLAN når du nu bor i Sønderborg?


    heHe nej jeg ville gerne men var sammen med jenten :] Vis nogen ikke har været på skiferie i NORGE betyder Jente = Pige :clap:
    lidt synd for jeg ville sagtens kunne ha drukket 1,5 liter Coca-Cola på mindre end 1 minut og 34sec :tongue:[I]

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips


    heHe nej jeg ville gerne men var sammen med jenten :] Vis nogen ikke har været på skiferie i NORGE betyder Jente = Pige :clap:
    lidt synd for jeg ville sagtens kunne ha drukket 1,5 liter Coca-Cola på mindre end 1 minut og 34sec :tongue:[I]


    Så kom til vores, recorden er over 2min. Godt nok også en en 2L cola .. :boxed: