Hvor tit skal man skifte Teflontape?

  • Tænkte på, nu hvor jeg her i begyndelse af det nye år har fået min nye SteelPad 3S, MX310 (den var pænest) og Logitech Internet Nav. Med steelpad'en fik jeg også teflontape (Hedder det der? ) , og ville spørge Hvor tit skifter i Teflontape? og Hvad er anbefalet, tidspunkt for skifte Teflon?


    Ville ha lavet en Poll, men den reagere ikke når jeg trykker på "add..." :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Tænkte på, nu hvor jeg her i begyndelse af det nye år har fået min nye SteelPad 3S, MX310 (den var pænest) og Logitech Internet Nav. Med steelpad'en fik jeg også teflontape (Hedder det der? ) , og ville spørge Hvor tit skifter i Teflontape? og Hvad er anbefalet, tidspunkt for skifte Teflon?


    Ville ha lavet en Poll, men den reagere ikke når jeg trykker på "add..." :boxed:


    Skifter det når det er slidt eller ved 3 km eftersyn, alt efter hvad der kommer først. ;)

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Hvordan ved man når det er "slidt"?, jo ikke somom det ikke larmer.. :rolleyes:


    Ehh....når det flosser og der er hul i.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Tænkte på, nu hvor jeg her i begyndelse af det nye år har fået min nye SteelPad 3S, MX310 (den var pænest) og Logitech Internet Nav. Med steelpad'en fik jeg også teflontape (Hedder det der? ) , og ville spørge Hvor tit skifter i Teflontape? og Hvad er anbefalet, tidspunkt for skifte Teflon?


    Ville ha lavet en Poll, men den reagere ikke når jeg trykker på "add..." :boxed:


    Det er vel op til en selv.Da jeg selv "hardcore" gamede,skiftede jeg hver anden dag,men nu skifter jeg næsten aldrig.


  • Hvis du da kun sidder ved comp i 5 min om dagen :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by sam
    Det er vel op til en selv.Da jeg selv "hardcore" gamede,skiftede jeg hver anden dag,men nu skifter jeg næsten aldrig.


    oh shit. 8o Jeg spiller hver nat, hele natten, men har ikke skiftet i snart 2 måneder. :))
    Der er åbenbart stor forskel på tykkelse af teflontape. :)

  • Quote

    Originally posted by DEEF


    oh shit. 8o Jeg spiller hver nat, hele natten, men har ikke skiftet i snart 2 måneder. :))
    Der er åbenbart stor forskel på tykkelse af teflontape. :)


    Hehe,jeg ville have det sådan,så jeg aldrig kunne mærke forskel.Nu er det 14 dage siden jeg har skiftet sidst og det kan jeg tydeligt mærke.
    Men spiller stort set heller ikke mere,så i dag er jeg ligeglad.