nyt fladskærm men hvilket ..

  • du kan få panasonic plasma til omkring den pris.. de er dog heller ikke fuld HD som de 2 skærme du linker til. men plasma er minimum 37tm. en skærm som denne eksempelt http://www.befro.dk/shop/panasonic-tx-p37x10y-6691p.html . den er dog ikke full HD .. så skal du af med nogle flere penge hvis du vil have full HD, men det siges full HD har større betydning når man er oppe omkring 42tm.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet en gang, sidst af jedimind ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af niller91
    ellers tak har rigtig god pris på de to fjernsyn så kan ikk betale sig og købe andet


    nåe på den måde, men ihvertfaldt så ville jeg vælge sony modellen, har selv en sony med bravia 2. den har meget flot billed, dog en anden model end den fjernsyn du linker til... men jeg ville personligt vælge sony.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af niller91
    har bar hør samsung fjernsyn sku være de bedste , men der er ikk usb indgang i og ingen digital tuner (ikke fordi jeg skal bruge det men stadigvæk) ..


    Skal ikke gøre mig klog på, om Samsung tv'et har et bedre billede end Sony (næppe). Men uden Mpeg4 tuner, er det ingenting værd, medmindre det udelukkende skal anvendes til konsol/blu-ray/dvd.
    Sony tv'et har derimod Mpeg4 tuner, hvilket jo er standarden nu om dage.


    [edit] Og kunne man være så fræk at spørge om, hvad du skal give for de to fjernsyn? Kunne være man kunne finde dig et bedre alternativ til samme pris.

  • Samsung laver bedre billede end Sony?


    Så er du enten hørt:


    1. En der hader sony
    2. En der har erfaring med samsung og ikke sony
    3. En sælger der tjener mere på samsung end sony


    Man kan i INGEN tilfælde sige et mærke er bedre end et andet, man bliver nød til at sammenligne 2 givende produkter om det så er TV, handsker eller fodbolde.


    Der vil altid være en form for prefærence til noget og det skal der selfølgelig også tages forbehold for ;)


    Men jeg ville personligt også vælge Sony TVet da det har Mpeg 4 tuner

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM


  • Flatpanels.dk


    Gå efter Samsung SL8500

  • Vidste slet ikke Samsung havde noget der hed SL 8500


    Men mener der imod LG har et SL8500.. Men det er jo en noget anden prisklasse.
    Og er vi der oppe og runde, så ville jeg da gå efter pana's nye model. De har trods alt arvet lidt kongematriale fra Pioneer.


    Og hopper vi på LCD-vognen, så tramper LG LE850N den lige i hælene. De er efterhånden blevet temmelig gode til det pjat.


    Af de 2 du nævner i toppen, da ja, Sony længe leve til de småpenge.
    Sony har nogle fremragende egenskaber langt hen af vejen, hvor Samsung nok har haft lidt bump på vejen, men har efterhånden fået rettet det meste.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb


  • Mente også LG.
    Har det selv

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Mente også LG.
    Har det selv


    Har du overhovedet læst tråden..? Han vil ikke have andre muligheder, da han kan få de to billigt.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB