Hvilket indhold på tidsfordriv-hjemmeside ?

  • Hej.


    Jeg er ved at lave en hjemmeside til tidsfordriv/kedsommelige stunder. Jeg har selv nogle idéer til indhold, men jeg vil rigtig gerne ha idéer og inputs fra jer…
    Jeg havde forestillet mig det skulle være en slags "portal", med al muligt forskelligt indhold.


    Jeg har indtil videre følgende idéer til indhold:


    - Udvalgte online spil
    -Konkurrencer




    Så jeg vil rigtig gerne høre fra DIG hvad du synes ville gøre sådan en side underholdende og noget du ville benytte dig af, hvis du havde lidt time to waste…



    På forhånd tusind tak for hjælpen…



    P.s. Ved godt der findes mange af den slags sider, men prøver alligevel…

  • tja som du selv skriver er der bunkevis af andre sider med samme formål.


    Så hvis målet er høje besøgstal og evt. tjene penge på ads osv. er det ekstremt vigtigt at du for klart og tydligt defineret din USP, unique selling point. Altså, hvad kan din side som andre ikke kan? Hvorfor skulle man besøge netop din over andre glimrende sider?


    Ligger du spil ind skal der være en grund til det, der er rigtigt mange gode sider rundt omkring som du ikke umiddelbart vil kunne hamle op med, med mindre du finder noget unikt og en overbevisende grund til din er bedre.
    Evt. tag et smut omkring onemorelevel.com, det unikke her er generalt den høje kvalitet hele vejen igennem og et lækkert simpelt design. Hvor imod sider som gratis-ting ofte smide flere spil ind, men mange af dem føles også som direkte spild af til pga. dårlig standard, for ikke at nævne alle de lamme kommentarer smidt af 12 årige børn.


    Vil du have billeder som på failblog, lolcats, hackedirl osv. må du også finde en unik grund.


    Faktum er at vi må erkende at der er mange sider med samme formål, og for at du skal kunne få succes med din side er du nød til meget tydeligt at skære igennem med din USP.


    Det er ret irrelevant hvad content du har hvis folk ikke er interreserede i at besøge din side ;)