Ikk råd til ipad - Køb iped

  • er ikke meget for apple som firma, men skulle jeg bruge en ipad lignende ting, så ville jeg da under ingen omstændigheder købe en Kinesisk kopi, men okay, kan jo være det bare er mig :pokey:

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • På en måde må jeg da lige sige respekt til kineserne, det har nok ikke været helt nemt at efterligne den.


    Men hvad andet er, prisen :ohmy:
    Bare et display på den størrelse som en løsdel, kan nemt komme op og koste omkring de 5-700kr og mere hvis man skal købe det som privat person :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af peterpc
    På en måde må jeg da lige sige respekt til kineserne, det har nok ikke været helt nemt at efterligne den.


    Men hvad andet er, prisen :ohmy:
    Bare et display på den størrelse som en løsdel, kan nemt komme op og koste omkring de 5-700kr og mere hvis man skal købe det som privat person :T


    Nu er det heller ikke altid at kinesiske kopiprodukter kører specielt godt så det kunne godt have noget med prisen at gøre.
    I en havn i Kina havde eg en ven der købte en Nokiatelefon ret billigt som fuldstændig lignede en N95, men når man først brugte den var der en verden til forskel.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • En fuldstændig ligegyldig gadget, uanset om det er den originale eller kopien. Den er for stor til at have i lommen og for lidt kraft til andet end at gå på nettet eller se en film på. Bedste mulighed for brug er som bogstøtte i reolen ;).


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo


    En fuldstændig ligegyldig gadget, uanset om det er den originale eller kopien. Den er for stor til at have i lommen og for lidt kraft til andet end at gå på nettet eller se en film på. Bedste mulighed for brug er som bogstøtte i reolen ;).


    Mvh
    Sam


    jeg havde egentlig tænkt den kunne bruges som bordskåner, men okay :) bogstøtte kan den selvfølgelig også bruges til :cheers:

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af martinta


    jeg havde egentlig tænkt den kunne bruges som bordskåner, men okay :) bogstøtte kan den selvfølgelig også bruges til :cheers:


    Den kan i hvert fald blendes. Det har jeg set på YouTube.


    Men derudover ser jeg den også som en ligegyldig gadget som ikke passer ind i mit repertoire. Jeg kan sagtens forstå at der er mange der synes den er fed og gerne vil have en forvokset mobil.
    Men jeg forstår ikke at der er så stor hype omkring Apple hver gang de kommer med et nyt produkt. Det virker som om verden går i selvsving. Måske er det bare fordi der skal noget mere til for at begejstre mig.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------