Eurovision vinder

  • Er generelt ikke meget til Eurovision, men kæresten hev mig over for at se den sidste semi finale. Tyrkiet var faktisk ikke helt værst - deres vokal kunne dog godt bruge en kærlig hånd :roller:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg har ingen ide. Jeg har kun hørt sangene sådan lidt hvor tv'et kørte i baggrunden mens jeg sad ved computeren så jeg kan ikke rigtig sætte lande på, men torsdag aften var der en sang med 3 kønne kvinder som en af de sidste sange. Den tror jeg godt kan gå langt. Og så tror jeg faktisk også at den danske sang har potentiale til at komme langt.


    EDIT: Det skal da lige siges at jeg faktisk ikke ved om den sang med de 3 kvinder er gået videre. Hvis den ikke er gået videre forringer det dens chancer betragteligt vil jeg mene :roller:


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af dna ().

  • Jeg ved ikke rigtig hvorfor MGP er stort indenfor min verden, men det er det. Måske er det en blanding af showet, flotte mennesker samt ligegyldige sange, alle har glemt om en måned.


    Så desværre ikke 2. semifinale, da min kæreste blev jaloux :D allerede ved den første, fordi jeg kom til at sige at sangeren fra Bosnien-Herzegovina, bare var for charmerende og så lækker ud, så blev jeg "forvist" til at spille computer i stedet for :crazyeyes:.


    Vi skal være 3 vennepar som skal nyde en rigtig god middag og se finalen i aften og hygge os, og jeg tror lidt på Armenien, Moldova og hvem ved måske Danmark.


    Man er vel patriot, so Danmark go for it ;), uanset hvem vinder bliver det et flot show og det er vel i bund og grund det vigtigste.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Er det hende med Drip-Drop?


    Hun var godt nok fræk at se på i 2 semifinale. Jeg blev også tvangsindlagt til at se det med konen.


    Ham i det hvide jakkesæt hvis nummer er lidt dance agtigt, havde godt nok også valgt 2 lækre dansepiger. :ohmy:


    Rent musikalsk syntes jeg at det land hvis nummer var en blanding af Rock/Folkemusik var det bedste. (kan ikke finde finde rundt i alle de østlande)

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

    Rettet en gang, sidst af Skjold ().

  • Må ærligt indrømme jeg ikke kan/kunne se hvad resten af europa så i den tøs. Min indre englænder får kuldegysninger af hendes rædderlige udtale. :roller:


    Edit: At høre den dagen efter hjælper dog lidt. Hendes studie udgave lyder ihvertfald møj' bedre. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • Jeg var godt nok ved at falde ned af stolen da Danmark fik 12 points af de to første lande.
    Nu siger Grand Prix musik mig ikke så meget så jeg gættede udelukkende på hvem der lød anderledes end de andre - regnede med at Germany, Belgium og Romania ville være på top 5.


    Men Go Denmark - kom da rimelig højt op trods hvad jeg synes var en urimelig dårlig sang og performance... Ingen kemi imellem vores 2 artister.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Må ærligt indrømme jeg ikke kan/kunne se hvad resten af europa så i den tøs. Min indre englænder får kuldegysninger af hendes rædderlige udtale. :roller:


    Edit: At høre den dagen efter hjælper dog lidt. Hendes studie udgave lyder ihvertfald møj' bedre. :)


    det er fordi hun er ligeså talentløs som en gennemsnitlig rapper... de skal begge have hevet deres stemmer igennem computere for at det lyder nogenlunde

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200