Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 29. maj 2010, 10:57

hvem tror i vinder iaften?

Bare et navn og måske hvorfor?

Der er nogle gode med.

AMD Forever

2

lørdag, 29. maj 2010, 11:15

Er generelt ikke meget til Eurovision, men kæresten hev mig over for at se den sidste semi finale. Tyrkiet var faktisk ikke helt værst - deres vokal kunne dog godt bruge en kærlig hånd :roller:

3

lørdag, 29. maj 2010, 11:48

Jeg har ingen ide. Jeg har kun hørt sangene sådan lidt hvor tv'et kørte i baggrunden mens jeg sad ved computeren så jeg kan ikke rigtig sætte lande på, men torsdag aften var der en sang med 3 kønne kvinder som en af de sidste sange. Den tror jeg godt kan gå langt. Og så tror jeg faktisk også at den danske sang har potentiale til at komme langt.

EDIT: Det skal da lige siges at jeg faktisk ikke ved om den sang med de 3 kvinder er gået videre. Hvis den ikke er gået videre forringer det dens chancer betragteligt vil jeg mene :roller:

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "dna" (29.05.2010, 11:53)

4

lørdag, 29. maj 2010, 19:25

Jeg ved ikke rigtig hvorfor MGP er stort indenfor min verden, men det er det. Måske er det en blanding af showet, flotte mennesker samt ligegyldige sange, alle har glemt om en måned.

Så desværre ikke 2. semifinale, da min kæreste blev jaloux :D allerede ved den første, fordi jeg kom til at sige at sangeren fra Bosnien-Herzegovina, bare var for charmerende og så lækker ud, så blev jeg "forvist" til at spille computer i stedet for :crazyeyes:.

Vi skal være 3 vennepar som skal nyde en rigtig god middag og se finalen i aften og hygge os, og jeg tror lidt på Armenien, Moldova og hvem ved måske Danmark.

Man er vel patriot, so Danmark go for it ;), uanset hvem vinder bliver det et flot show og det er vel i bund og grund det vigtigste.

Mvh
Sam

AMD FX-8120 CPU, MSI 990FXA-GD65, Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,G.Skill 2x4GB Sniper pc-14900/1866Mhz ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Samsung 830 128GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, Cougar CM700W PSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, win 8.1 64 bit.

5

lørdag, 29. maj 2010, 19:48

Er det hende med Drip-Drop?

Hun var godt nok fræk at se på i 2 semifinale. Jeg blev også tvangsindlagt til at se det med konen.

Ham i det hvide jakkesæt hvis nummer er lidt dance agtigt, havde godt nok også valgt 2 lækre dansepiger. :ohmy:

Rent musikalsk syntes jeg at det land hvis nummer var en blanding af Rock/Folkemusik var det bedste. (kan ikke finde finde rundt i alle de østlande)

I7 3770K - Maximus V Formula - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Lian Li PC-X2000 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Skjold" (29.05.2010, 19:49)

6

søndag, 30. maj 2010, 11:38

Oddsede lige 200 kr. på Tyskland og vandt 800 :D

http://www.youtube.com/watch?v=esTVVjpTzIY&feature=related

AMD Forever

7

søndag, 30. maj 2010, 12:12

Må ærligt indrømme jeg ikke kan/kunne se hvad resten af europa så i den tøs. Min indre englænder får kuldegysninger af hendes rædderlige udtale. :roller:

Edit: At høre den dagen efter hjælper dog lidt. Hendes studie udgave lyder ihvertfald møj' bedre. :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "HerrMansen" (30.05.2010, 12:14)

8

søndag, 30. maj 2010, 12:50

Jeg var godt nok ved at falde ned af stolen da Danmark fik 12 points af de to første lande.
Nu siger Grand Prix musik mig ikke så meget så jeg gættede udelukkende på hvem der lød anderledes end de andre - regnede med at Germany, Belgium og Romania ville være på top 5.

Men Go Denmark - kom da rimelig højt op trods hvad jeg synes var en urimelig dårlig sang og performance... Ingen kemi imellem vores 2 artister.

9

tirsdag, 1. juni 2010, 00:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
Må ærligt indrømme jeg ikke kan/kunne se hvad resten af europa så i den tøs. Min indre englænder får kuldegysninger af hendes rædderlige udtale. :roller:

Edit: At høre den dagen efter hjælper dog lidt. Hendes studie udgave lyder ihvertfald møj' bedre. :)

det er fordi hun er ligeså talentløs som en gennemsnitlig rapper... de skal begge have hevet deres stemmer igennem computere for at det lyder nogenlunde

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

1

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere

2

Gamdias Nyx Gaming Mat

Når man gamer, er det vigtigt
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Microsoft lancerer eget Smart Watch

Microsoft har annonceret deres
Læs Mere

0

Nexus 6 bliver forsinket i Europa

Forudbestillingerne til Nexus
Læs Mere

0

En pille der kan opdage kræft – Google´s nye projekt

Google X et science fiction-la
Læs Mere

0

Artikel: Sådan sikrer du dig mod MobilePay svindel

Hvis du har fulgt med i nyhede
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.