Bredbånd... IGEN

  • Nu hvor det lige gik så godt, og man havde anskaffet sig en Bolignet Århus forbindelse på 53/53mbit, skal man nu finde nye alternativer grundet kæresten også vil bo hos en :D



    Jeg bor i Århus, og kan simpelthen ikke hitte ud af, hvad jeg skal vælge. Jeg vil super gerne have en forbinde med minimum 4Mbit i upload, men synes det er umuligt at finde noget til en fornuftig pris. På nuværende tidspunkt giver jeg kun 500 kroner, hvilket jo er super fedt, mens tdc og stofa skal have 500 kroner bare for at følge downloaden.... er der nogen som har nogle forslag? så på perspektiv bredbånd, men er der andre muligheder ?

  • Fullrate tilbyder VDSL2 til 349 for en 25/2, så koster det 50kr ekstra for 2mbit upload oveni og 100kr ekstra for 4mbit oveni (efter man er oppe på de 4).


    Så det bliver vist 399 for 25/4 eller 499 for 25/8

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Hvis du boer rimelig langt inde i århus så er der hvis også DBnet.dk som har nogen rimelig fornuftige forbindelser samt der er mange Energi selvskaber der har fibernet i århus man kan få til gode penge også :)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Må man spørger om hvorfor du skal ud og ha' nyt net? :)
    hvis hun skal bo hos dig så er det vel lige meget hvilket net i har og hvis du godt kan lide den du har nu, hvorfor så skifte til noget "dårligere" og måske endda dyre.



    vi flytter:)