• Ja, et eller andet sted må jeg jo fortælle om det..
    Mit livs største køb må siges at være dette jeg lige har skrevet under på.
    Nu venter jeg bare på at papirene kommer igennem, og så skulle den være der.


    Det var egentlig damen som faldt for huset, og da vi satte os ud i bilen efter at ha kigget, kunne jeg godt se på hende, at jeg ikke kunne tale hende fra det.
    Så det blev det.


    Über specielt, og lidt svært at indrette med de væge, men det må man jo hitte ud af..


    [Blocked Image: http://extcom.esoft.dk/extern/fotosystem/hentCacheBillede.php?id=9150685&str=l]

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Stort tillykke...har du et link til salgsopstillingen eller er den pillet af nettet.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • >Tillykke med huset....


    Det du skriver
    " Det var egentlig damen som faldt for huset, og da vi satte os ud i bilen efter at ha kigget, kunne jeg godt se på hende, at jeg ikke kunne tale hende fra det.
    Så det blev det "


    Minder mig RIGTIGT meget om vores bilkøb :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Det var egentlig damen som faldt for huset, og da vi satte os ud i bilen efter at ha kigget, kunne jeg godt se på hende, at jeg ikke kunne tale hende fra det. Så det blev det.


    hehe det er en magt mange kvinder har :dance:


    tillykke med det :cheers:

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Stort tillykke med det :D


    Ang, indretningen, så må du se i øjnene, at det får du sgu ikke ret meget at sige i bortset fra at skulle flytte rundt på de tunge ting.
    Velkommen til en verden hvor kataloger fra Bo Bedre, og magasiner som Vi med hus og have, pludselig bliver en fast bestanddel af dit liv ;) :crazyeyes:.


    Nej, det ser faktisk rigtig godt ud :D.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • nice hus, på trods af det med indretningen


    set fra den lyse side bliver det nemt at rense tagrender ;)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Stort tillykke...har du et link til salgsopstillingen eller er den pillet af nettet.


    Anders


    Annoncen er her, og det samme med salgsopstillingen:
    http://www.lokalbolig.dk/resid…p?snr=7427-6&firmaid=1686


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    stort tillykke


    er der loft til kip?


    Der er 1. sal på jo, men på første sal går det helt op ja.



    Arrrh, næsten ikke enig.
    Jeg har min hjemmebio som skal stå på den rette måde, eller så godt det nu kan stå i det hus.
    Jeg var 100% imod huset, da jeg ikke kunne finde et sted at hænge flimmeren. Der er jo skrå væge over alt :)) .
    -Men fandt sgu et sted, så det bliver der, og højttalerne kommer til at stå som de nu engang skal, for at man får rette lyd. Og derefter kan hun indrette lige nøjagtig som det passer hende.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam
    Tillykke med købet.


    Synes dog absolut ikke om huset - må ærligt erkende jeg synes det er grimt, men smag og behag :)


    Grimt har jeg ikke set det som, heldigvis da :) . Men lidt for specielt. Dog må jeg sige at jeg er ret glad for hendes beslutning efterhånden.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Dog må jeg sige at jeg er ret glad for hendes beslutning efterhånden.


    hehe lige for en ordens skyld, da du skrev den sidste kommentar, stod hun da bag dig og kiggede ovre skuldrene :razz:

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Det ser squ ikke helt skidt ud. Kan se det har været til salg i snart et år. Fik I nedslag eller er det til prisen?


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Ser ud til at man kan holde nogle gode grill fester i den have :razz:


    Så er spørgsmålet bare, er der fiber?

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af martinta


    hehe lige for en ordens skyld, da du skrev den sidste kommentar, stod hun da bag dig og kiggede ovre skuldrene :razz:


    Nææ nææ du, ingen dame bag ryggen. :)



    dna - Fik et nedslag på 125.000,- . Ikke helt så meget jeg havde håbet på, men det er da også penge.


    RTM - Det er så langt ude på landet så kun et gammeldags 56Kflex modem virker.. Nu må vi se.. Jeg er ikke så krævende hvad angår nethastigheden, så det skulle ikke blive noget problem.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Det gør vi ja, fra 86m2 til næsten 160m2.. Det sgu i orden.


    Så bliver det også rigtig fedt med have og det hele. Så mangler du bare Weber grillen :cheers:

  • Tillykke med det.
    Man er lige sådan lidt mærkelig i maven omkring sådanne en stor ting i nogle uger.
    Fed lav m2 pris du får. og fed "hytte"
    se det specielle ved huset på den positive side. det er let at trække ledninger rundt da man relativt let kan åbne op ved at skrue tagplader af. og så er det på en måde mere hyggeligt.