Læse eboks på netbank

  • Hejsa, Nogen der ved hvordan man læser sin eboks breve på sin netbank?


    Det står der nemlig på deres hjemmeside man kan , kan bare ikk finde det nogen steder inde på min netbank ,


    HAr danske bank :)

  • Er det ikke for at logge ind gennem netbank? Klikker du ikke på netbank inde på Eboks.dk?


    Du burde blive stillet videre til din eboks efter du er logget ind på netbanken.. Det er ihvertfald hvad der sker hos mig, når jeg vælger min bank (Nørresundby Bank)

  • Når jeg logger på netbank (Lån & Spar Bank) kan jeg oppe i toppen trykke på et link til e-Boks. Prøv at kigge om du ikke har et lignende link!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Altså jeg går ind på eboks, sætter hak i log på med net bank kode , så skriver jeg min kode , bliver vidrestillet til netbank, hvor den logger ind og så blir den der , der er ingen links nogen steder , og tror jeg har været inde under samtlige faner ude i siden , uden at finde noget om eboks ,


    Pisse irriterende de altid skal gøre det så indviklet:(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sunshine2003
    Altså jeg går ind på eboks, sætter hak i log på med net bank kode , så skriver jeg min kode , bliver vidrestillet til netbank, hvor den logger ind og så blir den der , der er ingen links nogen steder , og tror jeg har været inde under samtlige faner ude i siden , uden at finde noget om eboks ,


    Pisse irriterende de altid skal gøre det så indviklet:(


    Jeg synes nu det er ret enkelt, men det skyldes jo nok at jeg har linket. :$


    Så bliver du nok nødt til at spørge din bank eller få en digital signatur for at logge ind.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Når jeg logger på min netbank er der også et link til E-boks som jeg benytter, men jeg har på et tidspunkt givet samtykke om at jeg vil logge på E-boks via netbank - Kan det være det du mangler at gøre ??

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Prøv at bruge net-id fra forsiden af e-Boks' hjemmeside(alternativt her et det direkte link).


    Det burde gøre det muligt for dig at logge på e-Boks med din netbank.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.