Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 27. maj 2010, 13:45

Hey

Jeg står og mangler nogle nye T-shirts, men jeg kan ikke finde nogen jeg kan lide.

Det eneste problem jeg rigtig har er at armhule i trøjen sidder alt for tæt på armhulen jeg har nogle stykker hvor de er mere løse i det område, jeg hader nemlig når tøj sidder for stramt og tæt.

Alle butikker har kun med tæt siddende armhuler.

håber der er nogle der kan hjælpe, eller i det mindste forstår hvad jeg mener :)

Cisco Certified Network Associate — CCNA

2

torsdag, 27. maj 2010, 14:03

Kig evt. efter Evisu tshirts..
Jeg syntes ihvertfald at de sidder behageligt, og er noget mere løse ved armene end mange andre.

Men ellers er det jo bare at komme ud og prøve nogle forskellige mærker :)

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

3

torsdag, 27. maj 2010, 14:18

Prøv at gå ind til en tøjhandler, som har en afdeling for arbejdstøj. Der plejer der at være t-shirts som kan løse dit problem.

Mvh
Sam

AMD FX-8120 CPU, MSI 990FXA-GD65, Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,G.Skill 2x4GB Sniper pc-14900/1866Mhz ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Samsung 830 128GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, Cougar CM700W PSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, win 8.1 64 bit.

4

torsdag, 27. maj 2010, 15:46

Kig efter noget streetwear, det er tit en smule oversize og ofte med rigelig plads til arme ;)

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

5

fredag, 28. maj 2010, 16:00

http://www.streetammo.dk/

http://www.streetmachine.com/

http://www.labforum.dk/

Alle ovennævnte butikker forhandler skate/street mærker så som DC, Etnies, éS, Carhart, Supra, Vans, Dickies osv, som alle producerer t-shirts der er lidt baggy i det.

Intel E8400
Asus P5QL Pro Mobo
896MB GeForce GTX260
500GB F1 SataII HDD
2x2 GB DDR2 Ram - Kingston
Nzxt Hush Kabinet - Sort
22" SyncMaster 2253BW

Zepto Nox A14

Seneste tests og artikler

0

Fjernstyrede gadgets - Hubsan X4 og Logicom Spy-C

Det er en lidt spændende anmel
Læs Mere

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere

0

Tesoro Lobera samt Lobera Supreme

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny Phanteks TC14S CPU køler

Phanteks er kommet med flere n
Læs Mere

33

Minecraft MADPACK Konkurrence med masser af præmier

Tweak.dk har sammen med surene
Læs Mere

0

Sig farvel til Google på din iOS enhed

Rygterne vil, at Microsoft og
Læs Mere

0

Oplad din smartphone på bare 30 sekunder

Træt af at sjat lade din telef
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.