• Er nogen tweaker der spiller floorball hockey?
    Jeg spiller det med kørestol. Mit spørgmål er:
    Hvad er det højste flex man kan få på staven?
    Har nemlig knækket 2 stave på en halv sæson...

    CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
    GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
    HDD: 150Gb
    RAM: 2Gb

  • Nå der var igen der kunne svare :D Fik fat i min forhandler og fik denne svar tilbage med email.
    Alle navne er fjernet, og der er kun deres hjemmesides navn


    Hej

    Nedenfor er vores leverandørs forklaring på hvorfor staven knækker og skal knække ...

    Med venlig hilsen
    Floorballplayer.dk


    - - - - - - - - - - -


    Hej


    Stavens holdbarhed kan ikke begrænses eller maximeres ved at vælge forskellige flex.


    Alle godkendte stave skal briste ved en vis påvirkning, f.eks. hvis en stav kommer igennem på en spillers ben, så skal den knække ellers får man den ikke godkendt hos IFF.


    Den episode du nævner minder meget om at staven kommer i klemme og så skal den knække. Hvis det havde været benene på en person ville benene knække hvis ikke staven gjorde det.


    Hvis han skal have en stav der ikke knækker skal han op i ishockey agtige stave eller så skal han vælge en billige stav og så leve med den knækker i ny og næ.
    --
    Med Venlig Hilsen
    Floorball Sport Danmark ApS


    - - - - - - - - - - -


    Hej

    Jeg har en kunde der spiller stav hockey i kørestol . Han har knækket to stave ved at de kommer i klemme mellem to kørestole .
    Er det en fordel med et højt eller lavt flex i denne sammenhæng og har du et forslag til nogle særligt hårdføre stave

    På forhånd tak

    Med venlig hilsen
    Floorballplayer.dk

    CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
    GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
    HDD: 150Gb
    RAM: 2Gb