Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 26. maj 2010, 09:20

Er nogen tweaker der spiller floorball hockey?
Jeg spiller det med kørestol. Mit spørgmål er:
Hvad er det højste flex man kan få på staven?
Har nemlig knækket 2 stave på en halv sæson...

CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
HDD: 150Gb
RAM: 2Gb

2

lørdag, 29. maj 2010, 15:04

Nå der var igen der kunne svare :D Fik fat i min forhandler og fik denne svar tilbage med email.
Alle navne er fjernet, og der er kun deres hjemmesides navn

Hej

Nedenfor er vores leverandørs forklaring på hvorfor staven knækker og skal knække ...

Med venlig hilsen
Floorballplayer.dk

- - - - - - - - - - -

Hej

Stavens holdbarhed kan ikke begrænses eller maximeres ved at vælge forskellige flex.

Alle godkendte stave skal briste ved en vis påvirkning, f.eks. hvis en stav kommer igennem på en spillers ben, så skal den knække ellers får man den ikke godkendt hos IFF.

Den episode du nævner minder meget om at staven kommer i klemme og så skal den knække. Hvis det havde været benene på en person ville benene knække hvis ikke staven gjorde det.

Hvis han skal have en stav der ikke knækker skal han op i ishockey agtige stave eller så skal han vælge en billige stav og så leve med den knækker i ny og næ.
--
Med Venlig Hilsen
Floorball Sport Danmark ApS

- - - - - - - - - - -

Hej

Jeg har en kunde der spiller stav hockey i kørestol . Han har knækket to stave ved at de kommer i klemme mellem to kørestole .
Er det en fordel med et højt eller lavt flex i denne sammenhæng og har du et forslag til nogle særligt hårdføre stave

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Floorballplayer.dk

CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
HDD: 150Gb
RAM: 2Gb

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.