Windows 7 aktivering

  • Hey tweak :)


    Jeg har lidt af et problem. Jeg har formateret min computer med Windows 7 og det hele virker fint
    dagen jeg har installeret det. Men så en dag efter siger den, at Windows skal aktivering "i dag".


    Og det kan jeg ikke forstå da det ikke er sket før :s


    Håber virkelig i kan hjælpe mig, da det er et nødstilfælde!


    På forhånd tak :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sirnybo
    Nej det kan jeg ikke da det er en fake version af Windows.


    Post of the year! Jeg ville ikke forvente at få hjælp til warez herinde.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m


  • ja det er meget nemt at aktivere. Du vælger bare at bestille en key via den boks der kommer op, så har du din key inden for et par minutter.
    Så lær at købe din egen software og lad være med at nasse på andre, det er ikke pænt at gør :D


    Hvis man har råd til en computer, så har man også råd til at købe sin Windows licens.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Genialt.. Du burde nok lige tjekke reglerne her på siden først.. Eller bruge almindelig sund fornuft hehe :crazyeyes:


    nyt medlem.. der er ca. 0,00001% change for han har læst reglerne :P

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Jeg skulle godt nok lige til at spørger om du var blondine, men der står godt nok at du er en mand i profilen :)) :razz:


    Måske bare en Blondie. LOL :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sirnybo
    Nej det kan jeg ikke da det er en fake version af Windows.


    Hvis det bliver standarden for dine indlæg, så står du til en yderst kort karriere her på Tweak.dk ;)


    Du får dog en chance til at læse og få styr på reglerne, selvom du burde have læst dem da du oprettede din bruger.


    Samtidig kan du jo så også lige runde vores hjælp til at komme godt i gang så du også kan tjekke op på hvordan trådene skal placeres her på siden - den her er i hvert fald endt det forkerte sted - det sker dog også for mere erfarne brugere, så det det skal du ikke være så ked af.


    Og så er der vist kun tilbage at erklære den her tråd for lukket!