Portal kan hentes gratis på steam til den 24. maj

  • Kan man jo ikke rigtigt bruge til noget..
    Har da for længst købt det..
    Og hvis man ikke har det, er det sgu for dårligt.. ;)
    Absolut et spil der er alle pengene værd!


    Glæder mig SÅ MEGET til Portal²!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af madmike74
    Næ, det ser ud til at det er fordi at steam nu også kører på mac, og det vil de ligesom fejre, ved at give folk et gratis spil, og da steam ejes af Valve, som har lavet portal, så er det jo en fin måde at reklamere på.


    Og ja Portal er et fedt puslespil... :hb:


    Jah, eller rettere - de opkøbte folkene som lavede Portal :)


    Men fedt initiativ for dem der ikke har spillet endnu :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Det spil kender jeg ikke engang. tsk tsk...


    -Men ser dog ud som at være et spil man hurtigt bliver træt af, eller er det bedre end som så?

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Det spil kender jeg ikke engang. tsk tsk...


    -Men ser dog ud som at være et spil man hurtigt bliver træt af, eller er det bedre end som så?


    Tror jeg har gennemført Portal på Xbox'en 10-20 gange..
    Og er da ikke blevet træt af det endnu.. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Det spil kender jeg ikke engang. tsk tsk...


    -Men ser dog ud som at være et spil man hurtigt bliver træt af, eller er det bedre end som så?


    Det er godt, gennemfør det, hav det sjov og gennemfør det igen om et år. Men det er nu mest for at se princippet i portal.


    Portal won over 40 Game of the Year awards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Det spil kender jeg ikke engang. tsk tsk...


    -Men ser dog ud som at være et spil man hurtigt bliver træt af, eller er det bedre end som så?


    Det er et puzzle spil for at skære det ud i pap. Du vågner op i en testfacilitet, og bliver "guidet" af en venlig AI, igennem nogle simple "Tests" . . . Mere vil jeg ikke sige om plottet - Men der involveres kage og konspirationsteorier 8)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Fedt... jeg havde det ikke i forvejen, så det er da blevet tilføjet min steam konto :goodpost:

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    man får sikkert spillet indtil næste gang med geninstallere styresystemet


    Niks. Det bliver "købt" til din konto, så du har det permanent. Ligesom alle andre gaver/køb på Steam. Det er jo en del af deres kampagne.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Så er det hentet :D og skal prøves nu.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen


    Niks. Det bliver "købt" til din konto, så du har det permanent. Ligesom alle andre gaver/køb på Steam. Det er jo en del af deres kampagne.


    har i hvert fald hentet det og købt torchlight ved siden af også, så har jeg da noget at lave udover GTA4 og FFXIII indtil jeg får net i min lejlighed. ;)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen


    Jah, eller rettere - de opkøbte folkene som lavede Portal :)


    Men fedt initiativ for dem der ikke har spillet endnu :9xo


    Nej de ansatte folkene der lavede Narbacular Drop Wiki som derefter lavede Portal. Det er Valve der lavede det :)

  • Nå ok - syntes bare jeg havde læst at de blev hyret efter Portal kom ud. Så blev man dét klogere ^^

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Ja nu skal det da have et forsøg, DL er igang.


    Mange tak for linket :rules:


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Nå ok - syntes bare jeg havde læst at de blev hyret efter Portal kom ud. Så blev man dét klogere ^^


    Troede at det var et mod til Half Life 2 som Valve købte før jeg studerede lidt :) Lige ligesom Counter Strike.

  • Godt at se at man nu kan downloade dette mesterlige spil gratis.


    Jeg har, som den valve-fan jeg er, naturligvis købt spillet for længst, men sej lille godte til alle andre. ^^

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet en gang, sidst af chili ().