[14/5 - 20/5] Forslag til nye emner

  • Så er det igen tid til at komme med forslag til nye emner. Der kan findes en oversigt over allerede brugte emner her.


    Afstemningen vil blive startet i løbet af i morgen, og næste emne vil blive sat i gang i løbet af fredag.


    Så fyr endelig løs med en masse gode forslag - husk blot det skal være noget der er rimelig nemt at dokumentere ved hjælp af et billede.

  • PC-Mus - nu da der allerede har været musemåtte (:
    Seng
    Eller måske Værelse?
    Tastatur


    Håber de er okay :)
    Men synes Tweak of the Week er ved at dø lidt hen :(.. Ellers et meget godt koncept.

  • Ja Tweak of the week er ved at dø lidt hen, og det er også derfor der ikke er noget emne i denne uge - jeg føler det er lidt spild af tid at blive ved med at finde på emner selv når der ikke rigtig kommer nogle forslag ind, og der er ingen der deltager i dem jeg selv finder på ;)


    Jeg er dog ved at kigge lidt nærmere på at udvide det, så det ikke kun er billeder der kan bruges til at løse ugens opgave, men evt. også en liste af ting eller en kort historie. Hvis det altså er noget der er interesse for ;)

  • Eller..
    "Du kan heller ikke booste din rang ved at deltage, indlæg i denne afdeling tæller nemlig ikke med i det samlede regnskab" - ændre på den regl, men så kan det hele egentlig bare komme til at handle om, at booste sin rang...

  • Der er helt sikkert en masse folk der godt ville kunne styre sig selvom indlæg i den her afdeling tæller med i udregningen af rang, men der er også den lille gruppe der ikke ville kunne, og vi vil gerne undgå at skulle bruge en masse tid på at rydde op efter folk der synes de skal lege løs - den tid kan nok bruges noget mere konstruktivt.


    Men ellers er vi i høj grad åbne for forslag.

  • Syntes nu ikke der har været et rend af rang ryttere her i kategorien, har dog ikke selv deltaget her på det sidste pga andet at lave og at man ikke så nemt lægger mærke til det :)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • :offtopic:
    har sku heller ikke været for aktive på det sidste, men har ikke noget kamera lige pt, så det afholder mig lidt for at være med, og så kan jeg heller ikke tage mig sammen til at tage det billede



    tag et billede af din mus :9xo

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Syntes nu ikke der har været et rend af rang ryttere her i kategorien


    Det kan jo så også skyldes, at det ikke hjælper ligemeget hvor mange indlæg de så skriver ;)



    Jeg vil dog forsøge at få udtænkt nogle lidt andre retningslinier, og jeg har dem forhåbentlig klar inden weekenden er overstået, så vi kan starte igen i næste uge. Jeg har været temmelig arbejdsramt den sidste tid, så der har ikke været så meget Tweaktid.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Det kan jo så også skyldes, at det ikke hjælper ligemeget hvor mange indlæg de så skriver ;)


    Havde som sædvanligt ikke læst det grundigt nok igennem ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70