Aerial = RoleModel 4 us all!

  • Syntes virkelig det er stygt, at der er så mange der har skrevet og kigget i Aerials Tråd om handelen med BEMF, lige nu (D.16.JAN.04) kan jeg se at der er 187 posts og 2543 views..


    Der passer ca. med at hver 12. herinde på tweak.dk har skrevet et post, og at alle herinde på Tweak.dk har kigget på det.. 8o


    (Fik talt til 2300 medlemmer, 92 * 25)


    Hatten af, (Overskriften = ironi) :D

  • Quote

    Originally posted by Zigiro


    flest indlæg må være "nogen som vil have ændret nick i forum?" med sine 284 posts TRÅD


    Hvorimod flest 'views' er i "vis din dulle frem", som du iøvrigt selv startede :D den har rekorden på 5534 views, TRÅD



    ja den med dullen er også et godt bud. jeg valgte dog ikke at vise min dulle frem :pokey:

  • Quote

    Originally posted by Zigiro


    flest indlæg må være "Nogen som vil have ændret nick i forum?" - af Axel med sine 284 posts...


    Hvorimod flest 'views' er i "vis din dulle frem" , som du iøvrigt selv startede :D den har rekorden på 5534 views...



    Var egentlig også det jeg ville have svar på, men ville ikke bare lave en lame-ass tråd med "Hvad hvem hvor", så skrev lige extra og lidt matematiske udregninger også var den på plads... thx! :]

  • Quote

    Originally posted by Cybaaaah



    ja den med dullen er også et godt bud. jeg valgte dog ikke at vise min dulle frem :pokey:


    hehe har du da sådan en? :))


    Nåh men anyways, så er jeg sikker i min sag, for det er let nok at finde ud af, man trykker bare "sort by: number of posts", og så findes svaret for øjnene af en :D


    chippen-tråden kom på en anden plads mht. antal posts, da tråden blev lukket var der ialt 277 posts - skrevet på RET KORT tid, så vidt jeg ved :)

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    he he - havde ikke selv regnet med at tråden ville blive så lang :O


    lol - havde du ik regnet med det??


    alle ved da at så snart en 'off topic'-tråd indeholder en smule drama, så er fanden løs... :))

  • Quote

    Originally posted by Zigiro


    lol - havde du ik regnet med det??


    alle ved da at så snart en 'off topic'-tråd indeholder en smule drama, så er fanden løs... :))


    Vis din dulle frem var da ikke dramatisk... Nå jo, et par billeder af Grill's duller var, nu jeg tænker nærmere over det... he he ;)

  • [SIZE=4]HW & OC :[/SIZE]
    INDLÆG : "FX-51 OC DK" (Tom Holch) - 244 Indlæg / 6577 Set
    SET : "FX-51 OC DK" (Tom Holch) - 244 Indlæg / 6577 Set


    [SIZE=4]SOFTWARE : [/SIZE]
    INDLÆG : "Min 1. Samurize" (Devil_DK) - 122 Indlæg / 1124 Set
    SET : "Vis din NFS:U Bil" (Wraper) - 97 Indlæg / 1782 Set


    [SIZE=4]OFF TOPIC : [/SIZE]
    INDLÆG : "Nogen der vil have ændret nick i forum?" (Axel) - 286 Indlæg / 2167 Set
    SET : Vis Din Dulle Frem (GrillRotten) - 267 Indlæg / 5543 Set


    [SIZE=4]FLIM & MUSIK :[/SIZE]
    INDLÆG : "Movie Quotes Quiz" (Ariel) - 152 Indlæg / 802 Set
    SET : "Movie Quotes Quiz" (Ariel) - 152 Indlæg / 802 Set

  • Quote

    Originally posted by Zigiro


    lol - havde du ik regnet med det??


    alle ved da at så snart en 'off topic'-tråd indeholder en smule drama, så er fanden løs... :))


    he he nope - postede den også til at starte med i Køb og Salg

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Vis din dulle frem var da ikke dramatisk... Nå jo, et par billeder af Grill's duller var, nu jeg tænker nærmere over det... he he ;)


    hehe, men bortset fra grill's duller, hvornår har jeg så sagt at den var dramatisk?

  • Quote

    Originally posted by Zigiro


    hehe, men bortset fra grill's duller, hvornår har jeg så sagt at den var dramatisk?


    Det har du ikke. Var mig der sagde det. ;)

  • sååån er det med den alder, man ka sq snart ikk huske hva man selv har sagt:pokey:

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350