Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 30. april 2010, 20:57

Hej

står og skal til Portugal og arbejde det næste stykke tid og vil gerne kunne se noget dansk tv en gang i mellem.

Kanalerne jeg er mest interreseret i:
TV2/Zulu
TV3/3+
Kanal 5
6'eren/9'eren

Mit spørgsmål er hvor jeg finder den bedste og mest stabile Web-tv udbyder uden det koster en krig for de 2 uger det handler om?

Mvh Mads

2

onsdag, 26. maj 2010, 13:24

En af mulighederne er de her såkaldte slingboxes, som blandt andet Viasat udbyder, det er ikke nogen billig affære, men det gør simpelthen at man kan tage sit signal derhjemme fra og føre det videre til sin computer.

Om det er sådan en løsning du er ude efter, ellers kan jeg fortælle at nutv.dk udbyder 5eren og 6eren

im a sucker for house music

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.