Panasonic GD87 downloads

  • Goddag Allesammen.


    Jeg har lige købt mig en Panasonic GD87. Men de eneste sider jeg kan finde med Download pics/ringetoner etc koster en bondegaard.. Der er vel ikke tilfældigvis nogle af jer der kender nogle gode sider til netop dette? Hvis i gør må i meget gerne linke til dem :D


    På forhånd tak


    Mvh Daniel Andrew Lowe

  • Quote

    Originally posted by Daniel | Oc-central.dk
    Mange tak for det Bubbi... Hmm glemte lige at sige at jeg ikke har et datakabel :( Det fulgte desværre ikke med.. Så det skal være noget SMS halløj.. Ved ikke meget om hvordan dette fungerer..


    Jeg tror ikke du kan sende ringetoner og baggrundsbilleder via sms. Datamængden er for stor. Evt via MMS.


    Ellers, er der jo muligheden for infrarød, hvis GD87 understøtter det.

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Jeg tror ikke du kan sende ringetoner og baggrundsbilleder via sms. Datamængden er for stor. Evt via MMS.


    Ellers, er der jo muligheden for infrarød, hvis GD87 understøtter det.


    Infrarød virker helt fint.. Men jeg vil helst ikke være afhængig af andre for at få baggrunds billeder etc. MMS skal jeg lige have til at virke.. Det må jeg lige ringe til Sonofon omkring.
    Men de fleste steder tager de en bondegård for MMS mobilsjov... Hmm jeg må vidst købe mig et datakabel...

  • Quote

    Originally posted by Daniel | Oc-central.dk


    Infrarød virker helt fint.. Men jeg vil helst ikke være afhængig af andre for at få baggrunds billeder etc. MMS skal jeg lige have til at virke.. Det må jeg lige ringe til Sonofon omkring.
    Men de fleste steder tager de en bondegård for MMS mobilsjov... Hmm jeg må vidst købe mig et datakabel...


    Datakabler er svære at leve uden, hvis man vil have en masse lir til sin tlf. Det er jo også nærmest uundværligt, hvis du har tænkt dig at overføre nogle billeder du har taget, til computeren bagefter.


    Hvis et panasonic datakabel koster en krig, er en IR-port til pc'en et billigt alternativ. De koster ikke ret meget :D

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Datakabler er svære at leve uden, hvis man vil have en masse lir til sin tlf. Det er jo også nærmest uundværligt, hvis du har tænkt dig at overføre nogle billeder du har taget, til computeren bagefter.


    Hvis et panasonic datakabel koster en krig, er en IR-port til pc'en et billigt alternativ. De koster ikke ret meget :D


    Jep det er klart en fordel at have.. Havde det også med min Siemens..
    Nååå ja:-) IR port til comp.. Det havde jeg ikke tænkt på.. Det var jo en skide god idé.. Den burde kunne erhverves for et par hundrede. Undrer mig ikke at et datakabel til Panasonic koster på den forkerte side af 500,-kr..

  • Quote

    Originally posted by Daniel | Oc-central.dk


    Jep det er klart en fordel at have.. Havde det også med min Siemens..
    Nååå ja:-) IR port til comp.. Det havde jeg ikke tænkt på.. Det var jo en skide god idé.. Den burde kunne erhverves for et par hundrede. Undrer mig ikke at et datakabel til Panasonic koster på den forkerte side af 500,-kr ..


    Lige netop. De koster somregel spidsen af en jetjager. Og IR er også hurtigt nok, til de småting man skal overføre til tlf ;)

  • Quote

    Originally posted by Torque


    GD87 har ikke BT.


    Korrekt.. Den har ikke BT.. Havde intet at bruge det til. Har ingen andre ting med BT.


    Men jeg fik en god deal på den.. Fik den uden abb til 999,-kr.(Har Sonofon i forvejen og skulle derfor ikke oprette ny abb). Var lige ovre hos TDC butikken, prisen var følgende: 4689,-kr med Abb og 5649 uden :] Ved ikke lige hvad der sker for deres priser...


    Hmm jeg kan vel bare bruge en tilfældig USB-IR ? Right?


  • Jeg vil tro at du kan bruge alle typer IR til USB. Men jeg er ikke helt sikker.