Se den kloge hund

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    w0w! 8o


    der er da en del at huske for begge parter! :D


    gad vide hvor lang tid hun ialt har trænet den for at kunne alt det... 8o


    Jeg må blive dig svar skyldig, men det er i hvert fald ikke noget hun har lært den på en enkelt måned. ;)
    Det hvor den løber væk og kommer løbende baglæns tilbage til hende, synes jeg er utroligt. Hvordan har hun lært den at løbe baglæns ? 8o

  • Klog og klog.. Det ved jeg nu ikke...
    De har jo nok brugt mega lang til på træne det...
    Hårdt slid, og mange god-bidder når det går godt, og - ja hvad mon - når det går knap så godt...


    Men ok.. På ydersiden ser den da ud til at have det meget sjovt...
    Men hvordan mon hunden selv har det.. :)


    Men heh.. Sjovt ser det da ud...

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    Arh.. man kan da se at hunden er glad og godt kan li det den laver.. tvivler på at man kan få en hund til at fake glæde..


    Tjaa.. Kan da godt være... Jeg kender ikke så meget til hunde...
    Men jeg synes nu ikke meget om sådan noget opvisning der... Og sådan noget optræning...
    Så er jeg mere til noget alm træning, så den kan gi' pote, opføre sig pænt osv osv.. :)
    Jeg synes en hund skal lave det den selv vil...


    Men jeg gir dig da ret i at den ser ud til at have det sjovt..


  • Jeg tror nu nok, at hunden har det sjovt og du har ret, det har krævet rigtig mange timer, at træne den til det. Jeg vil gætte på at hunden aflæser hendes kommandoer, men der skal alligevel en form for intelligens til at huske og udføre alle dem. Jeg tror ikke det er noget man kan lære en hvilken som helst hund. ;)

  • Ha ha..! :clap:
    Jeg er nu også sikker på at den har det sjovt.. Den ser nu meget flink ud den hund!..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Og til dig HANS... Prøv du at lær din hund det der.. Det skal nok se sjovt ud når den skal løbe igennem benene på dig.. He he..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by jurban
    Og til dig HANS... Prøv du at lær din hund det der.. Det skal nok se sjovt ud når den skal løbe igennem benene på dig.. He he..


    *LOL* :))


    Jeg skal danse med stylter eller 20 cm hæl på skoene så... *G*

  • sikke dog den ka den hund :clap:


    den hund har det skide godt ellers kan man ikke få den til det der
    tænk lige på al den opmærksomhed den får.når der trænes/leges
    min elsker at løbe efter en pind og komme med den igen.for så får hun jo ros og bliver kløet bag øret

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Ja, det er dælme godt trænet ...


    Men som bubbi siger, klog og klog. Den trænes vel over en lang periode og til sidst bliver det bare noget den kan. Sådan en form for instinkt, så vidt jeg ved ...


    Men det er flot lavet, og tror hun har det ganske fint. Hvis hun ellers har oplært den på en normal måde, så har hun haft det ganske godt :)


    Vores hund kan i hvertfald ikke disse ting. Den er bare uartig og vil altid drille, hehe !