Hvorfor Tweak.dk er goe

  • Har I alle nogensinde tænkt lidt over hvorfor vi kommer tilbage hertil og bliver hængende ?.


    Det har jeg lige gjort :dance:


    1. Vi har Danmark's bedste og mest vidende forum ;)


    2. Vi har Danmark's bedste moderatorer som kun griber ind når det er nødvendigt og kun med et venligt slap eller flytning af post.


    3. Kan du gå online at altid få et svar eller et bud på et svar som er begrundet og skrevet ordentligt uanset om du er ny eller gammel i gårde ?.


    4. Deler vi andre ting med hinanden end bare IT ?


    5. Ingen dumme spørgsmål, der findes kun dumme svar ;)


    Alt i alt så har vi det jo så godt her på Tweak at vi burde skamme os og andre være grønne af misundelse, lad os i fællesskab bygge det endnu bedre ud og ikke mindst stærkere, så vi alle kan både få glæde, men osse lære noget om den forunderlige verden som It er, vi lærer noget nyt hver dag alle sammen og måske har vi hørt/fundet ud af det, så er der altid en eller anden som lige netop mangler det, som du kommer med, nemlig guldkornet ;).
    Os(i al beskedenhed) som har været her et lille stykke tid har fundet ånden som driver sitet lad vores viden komme nye tilgode, på godt og ondt derved vinder vi alle.


    Nej hvor er jeg glad for at jeg har fundet et sted som der her, mit sted, min løsning på problemer(IT), og ikke mindst både hjerterum og husrum og plads til os alle.


    Til alle brugere og ikke mindst dem som får Tweak.dk til at virke til dagligdag, rigtig mange tak for det ;).


    Kærlig hilsen
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Jeg bruger Tweak.dk fordi det er dejlig nemt og lige til.
    Min start side er godt nok google.dk, men jeg har godt nok over flere omgange være ved at ændre den til tweak.dk, men så kommer jeg fra det igen da jeg allerede på det tidspunkt har klikkede mig ind på siden, og surfer rundt.. :-)


    rigtig gode og venlige bruger med masser viden som jeg ikke selv besider nogle gange, som kan leverer den når man mangler den. :-)

  • :goodpost: Ebo


    :rules:

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • For pokker, hvor er vi gode :clap:


    Men ja, det er generelt et ret velfungerende forum (sammenlignet med andre jeg kender) med en selvjustits, der virker rimelig godt.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Sagt ligeud, så elsker jeg Tweak.dk :)


    Jeg har virkelig fået mange svar, på nogle spørgsmål og gåder jeg bare ikke kunne finde ud af, herinde. Det er virkelig flinke (og kloge 8) ) brugere der er her.


    Hvad skulle man gøre uden Tweak.dk :D

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Før vi alle bliver rørstrømske og lidt selvfede, så kunne det være sjovt at dreje diskussionen hen i retning af: Hvad kan vi/Tweak gøre bedre ?


    Det er 100% ment som et positivt og konstruktivt spørgsmål.

    SuperSaaS.dk er et online booking system med online kalender. Tilmeld dig nu og få basis grund modul gratis.

    Rettet en gang, sidst af supervejle ().

  • Ja og smilte og fællede næsten en tåre ved læsningen..


    Men ja vi må hellere se fremad.... og sige hvad vi kan gøre bedre både forum mæssigt men også Tweak generalt med test nyheder osv..


    Kan da røbe det bestemt ikke går den rigtige retning hvad angår sidevisninger lige pt.

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Brain
    Ja og smilte og fællede næsten en tåre ved læsningen..


    Men ja vi må hellere se fremad.... og sige hvad vi kan gøre bedre både forum mæssigt men også Tweak generalt med test nyheder osv..


    Kan da røbe det bestemt ikke går den rigtige retning hvad angår sidevisninger lige pt.


    Den med side visninger har lidt røbet sig selv, da forummet efterhånden bliver mere og mere trægt. (Desværre)


    Men har i som moderatore nogen idé om hvor folk flytter hen? Jeg synes pt. at det er lige dødt på alle forums?!

    E8200 2.66@3.92 | GA-P35-DS3 F13 | G.Skill PC8000 @ 5-5-5-15 588MHz | 9800GTX+

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo
    Har I alle nogensinde tænkt lidt over hvorfor vi kommer tilbage hertil og bliver hængende?


    Af alle fora herhjemme hænger jeg udelukkende ud her på Tweak, fordi jeg synes godt om tonen - og i øvrigt det generelle niveau. Og så er HardwareOnline ved at udvikle sig til Arto, TweakUp har været en død sild siden Kim sprang ud i noget nyt og Hardware-Test er ved at blive lidt for gammelsær.


    Nu hvor jeg har en anelse mere fritid håber jeg også, at kunne poste mere i vores OC sektion :T

  • Dengang jeg meldte mig ind på Tweak var det med henblik på at vise casemod, få hjælp til at overclocke og generelt bare snakker hardware med andre mennesker. I disse dage køber unge en laptop som der fungerer, og hvis den ikke virker - så ryger den til reperation. Der kommer ikke nye folk til, fordi færre og færre interesserer sig for det. Og jeg skal da også være ærlig - når jeg er på Tweak, er det for at se hvad der sker i Off-topic sektionen eller for at se de nyeste billeder i Foto sektionen :) Jeg elsker Tweak, og vil altid gøre det, men interessen for emnerne er simpelthen dalet..


    Jeg skrev en lignende tråd med denne for nogle år siden (lignende med hovedtråden), og Tweak er som en stor familie - den er ikke altid lige nem at samle under ét formål :)


    Men hvad kan der gøres ved sidevisninger? En flashspil funktion a lá onemorelevel.com... sikkert hit :T

  • Jeg tror en af hovedgrundene til forummerne er tomme er finansgrisen, folk holder lidt igen med at købe nyt.



    Tweak.dk er det eneste forum jeg dagligt tjekker, grunden til dette er at staff ikke er en bunke selvhøjtidlige "børn" som andre steder :)


    sæt komme og punktum efter behag, skrevet fra iphonen :P

  • Tweak.dk er det bedste forum fordi:


    Tonen er for det meste rigtig god.


    Kvalificeret hjælp.


    Gode admins(og det er ikke for at fedte :-))


    Klart det bedste forum layout af de tre jeg besøger - Tweak.dk, HWT.dk og Hol.dk, sidste nævnte besøger jeg dog sjældent efterhånden da der er alt for mange utilpassede unge fjolser og så er visse admins noget af det mest arrogante jeg længe har oplevet.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().