internet

  • godaften/morgen de herskaber


    sidder lige og kigger på internet priser, da jeg regner med jeg snart skal flytte..


    men er støt på et nok lille problem.. får hvis jeg eks prøver at søge på en tilfældig addresse i det "hus" jeg leder efter lejlighed i på yousee's hjemmeside får jeg en besked om de ikke kan levere i det valgte område, jeg går så ud fra det er pga en eller anden form for ekslusiv aftale, men hvordan finder jeg så ud af hvem der er deres udbyder?


    det er den her boligforening


    kan så se de har et link til DOA under links på siden, men der står så vidt jeg kan se heller ikke hvem der er deres udbyder af internet...


    nogen der kan finde ud af det? eller ved hvor man kan? og kan det virkelig passe man skal have stoppet en eller anden skodudbyder ned i halsen?? lagde nemlig mærke til på den side at stofa reklamere med nogle pakker, og dem har jeg bestemt ingen planer om at skulle have igen..


    skal lige pointeres at jeg IKKE skal have nogen TV kanaler, kun bredbånd

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

    Rettet en gang, sidst af martinta ().

  • Har siddet i bestyrelsen i en antenneforening, og er nu medlem i en anden pga. flytning,
    og for begge foreninger glæder det, at man som minimum skal have den mindste
    TV pakke for at få internet hos dem.


    Det er meget normalt, da internettet jo trækkes igennem antennekablet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Hvad med at ringe til boligforeningen og spørge?


    /ask


    nu er det jo helligdage i øjeblikket, så da tror jeg ikke de gider snakke med mig :P


    men ja, var også planen, men kunne jo lige forsøge at spørge herinde, kunne jo være heldig der var nogen der vidste det :)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Har siddet i bestyrelsen i en antenneforening, og er nu medlem i en anden pga. flytning,
    og for begge foreninger glæder det, at man som minimum skal have den mindste
    TV pakke for at få internet hos dem.


    Det er meget normalt, da internettet jo trækkes igennem antennekablet.


    er det jeg frygtede, er jo spild for mig at betale for noget jeg aldrig kommer til at bruge, men de foreninger du var med i, var det der muligt at få andre udbydere?? eller er man låst til den antenneforening??

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his


  • hvis du har et telefonstik, er du altid velkommen til at bruge andre udbydere. ellers bliver yousees kabeltvnetværk åbnet i løbet af i år, hvis alt går vel, da konkurrencestyrelsen mener at yousee ellers svækker konkurrenceevnen, så det kan du se frem til :=)

  • ahh kanon :)


    takker for svarene, så vil jeg glæde mig til forhåbentlig snart at kunne flytte ind :)

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his