Gratis online booking system

  • Kender I det, at noget kan gøres uendelig let, når blot man finder det rigtige program?


    Der er helt sikkert mange af jer, der også dyrker sport, studerer, har mange venner osv.


    Når I får brug for en online kalender, eller lave et arrangement, hvor I gerne vil have klassen, kammeraterne eller familie til at tilmelde sig, så er LINK SLETTET ret genialt.


    Alle dine venner kan lave en online booking 24/7, og du kan både bruge det på din hjemmeside eller sende et link pr. mail - og så er der en gratis demo, som du kan bruge i rigtig lang tid.


    Facebook er godt, men SLETTET er klart bedre, da du kan lave mange arrangementer samtidig, få automatisk venteliste m.m.


    Jeg er vildt glad for det, så det tror jeg også du bliver.


    Det kunne være fedt at høre, om du bruger et andet online booking system, eller du også er glad for SLETTET.


    Mvh


    Ole

    SuperSaaS.dk er et online booking system med online kalender. Tilmeld dig nu og få basis grund modul gratis.

  • Det kan vist ikke være meget andet end reklame det her - hvis det ikke er tilfældet, så er det under alle omstændigheder et temmelig malplaceret indlæg. Der er bare visse indlæg man ikke skal skrive når man er ny bruger - det her er et af dem.


    Jeg vil derfor henvise til reglerne der tydeligt oplyser at:


    Al reklame for egne virksomheder er ikke tilladt. Ønsker du at skaffe personale, reklamere for en virksomhed el.lign. , så kontakt venligst Martin eller Lasse.


    Tråden bliver derfor lukket, og links vil blive fjernet.