Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 29. marts 2010, 23:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Raptorrockwool
Kontakt politiet hvis der er noget. i retten bliver stenene vendt om hvad der faktisk er sket. enten bliver man frifundet eller også bliver man dømt.

Du er vidst ikke helt inde i det system kan jeg regne ud

22

tirsdag, 30. marts 2010, 22:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Kazed

Citeret

Kontakt politiet hvis der er noget. i retten bliver stenene vendt om hvad der faktisk er sket. enten bliver man frifundet eller også bliver man dømt.

Eller er du ikke?

Nu bor vi i en demokratisk retsstat, og raptors råd er nok det bedste i denne tråd.

I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

23

tirsdag, 30. marts 2010, 23:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af Skjold

Citeret

Citeret

Eller er du ikke?

Nu bor vi i en demokratisk retsstat, og raptors råd er nok det bedste i denne tråd.

Ja, men man skal godtnok også tænke sig om. Som en anden skrev i tråden, det her kan ødelægge mandens liv, hvis det ikke passer.

24

onsdag, 31. marts 2010, 04:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Skjold

Citeret

Citeret

Eller er du ikke?

Jeg er nok mere inde i det system end du nogensinde kommer til og være , medmindre du også har en onkel som blev beskyldt for noget han ikke har gjort og måtte flytte fra hus og byen til en anden by, uanset om du bliver frikendt eller ej.

Folk vil altid komme til og glo underligt på dig.

25

onsdag, 31. marts 2010, 12:20

Citeret

Jeg er nok mere inde i det system end du nogensinde kommer til og være , medmindre du også har en onkel som blev beskyldt for noget han ikke har gjort og måtte flytte fra hus og byen til en anden by, uanset om du bliver frikendt eller ej.

Folk vil altid komme til og glo underligt på dig.

Tillad mig at quote mig selv, det stod jo helt et scroll væk:

Citeret

Helt enig, man skal være 100% sikker på han er skyldig, før man foretager sig noget som helst.

Sådan en anklage kan ødelægge en mands liv.

Er man så sikker i sin sag, er retten den eneste rigtige vej at gå.
Selvtægt hører ingen steder hjemme i noget som helst udviklet samfund.

Nu kender jeg intet til din onkels sag, så det vil jeg ikke kommentere.

Men folk med den generelle holdning at vores retssystem er korrupt og inkompetent, hvis det var der du ville hen kan ikke tages seriøst.

I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Skjold" (31.03.2010, 19:22)

26

onsdag, 31. marts 2010, 19:21

...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Skjold" (31.03.2010, 19:22)

27

tirsdag, 24. maj 2011, 14:57

Øhh hvad har sådan et indlæg lige med Tweak.dk at gøre

Lev livet i dag.
Du ved ikke om du er her i morgen..!

28

tirsdag, 24. maj 2011, 15:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fynbo_Hol

Øhh hvorfor genopliver du en tråd fra sidste år? Øhh :roller:

29

tirsdag, 24. maj 2011, 15:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fynbo_Hol

Har du oprettet en bruger udelukkende for at spørge om det? :))

Desuden er off-topic jo netop til alt hvad der ikke har med de andre topics at gøre.. Hvis vi kigger fra toppen, så har vi en tråd om kødædende planter, spraymaling, biler, forstærker (burde så måske ligge et andet sted), en glædelig historie fra Ebo, endnu en bil og brilleklude :crazyeyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (24.05.2011, 15:23)

30

tirsdag, 24. maj 2011, 18:02

Han har "HOL" i sit nickname... Så det forklarer nok en del :crazyeyes:

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

31

tirsdag, 24. maj 2011, 20:48

Af ren og skær nysgerrighed, hvad skete der så i denne sag?

Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.