Poll ang. pris pån jeres anlæg.

  • Er lige blevet nysgerrig efter alt den snak der har været om hifi, og det ladder til at der er nogen der har rimelig sprøde anlæg.. Har selv givet over 30.000 for mit.. Jeg mener selvfølgelig med forstærker, højttalere, kabler og div.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Lidt blandet dele herfra, indtil jeg har råd til opgradering :


    JVC Reciever, JVC DVD (indtil min KISS kommer) Technics 100W sub , Yamaha 300W center, Jamo 200 baghøjtalere, Bose 301 som front .

  • Quote

    Originally posted by jurban
    Er lige blevet nysgerrig efter alt den snak der har været om hifi, og det ladder til at der er nogen der har rimelig sprøde anlæg.. Har selv givet over 30.000 for mit.. Jeg mener selvfølgelig med forstærker, højttalere, kabler og div.


    30.000 shit 8o det var ik så lidt ...det dyreste på mit anlæg er mine højtalere kostede 2500 :)) men de er fede 8) hehe

  • Quote

    Originally posted by jurban
    Er lige blevet nysgerrig efter alt den snak der har været om hifi, og det ladder til at der er nogen der har rimelig sprøde anlæg.. Har selv givet over 30.000 for mit.. Jeg mener selvfølgelig med forstærker, højttalere, kabler og div.


    Vi andre må jo halte lidt efter..
    Men vi klarer os jo endda..


    Lidt bedre fronthøjtalere kunne godt bruges, så måske et par BW604s3 ville gavne lidt på lyden..

  • Nå ja.. Det kunne være at man skulle skrive sit anlæg på..
    Denon AVR 3802.. som Sur.-Reciever
    B&W604S3 som front
    Paradigm største center
    Dali 505 som baghøjttalere
    En dårlig Lumatron DVD-maskine
    Og nogle gode højttalerkabler..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb


  • Det er vel også et meget godt begynderanlæg..! :tongue:
    D-- gas.. :camp:


  • Synes du ikke det er en meget god idé hvis jeg giver dig min adresse og så kan du lige smutte forbi og hælde det af her? :)


    :crazyeyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • 5000 kr her...


    Købte et ok anlæg (reciver+5*80w, 1*120w sub = 3800.-), i bilka men da de var ved at snyde mig af med nogle mindre højttalere, viste jeg dem det og fik lidt ekstra med for pengene :D


    Har også en Musetek DVD afspiller.....

  • Quote

    Originally posted by engel


    Synes du ikke det er en meget god idé hvis jeg giver dig min adresse og så kan du lige smutte forbi og hælde det af her? :)


    :crazyeyes:


    Jeg har også sagt at det ville pynte bedre inde i vores stue..
    Så fik han også mere plads på værelset..

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Surt for dem. :))


    Ja.. Man kan jo godt præstere at ha' begge dele.. :)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Mit er næsten helt nyt (Fra 97') og har kostet hele 1000,- kroner. De fake 50W spiller utrolig godt og der er en masse dybde, især over mine phonokabler fra DVDen som jeg har fået gratis. Sony er virkelig kvalitet.



    (DVD'en er en Thomson, nok det eneste der virker ok:) )

  • Quote

    Originally posted by Seburo
    Mit er næsten helt nyt (Fra 97') og har kostet hele 1000,- kroner. De fake 50W spiller utrolig godt og der er en masse dybde, især over mine phonokabler fra DVDen som jeg har fået gratis. Sony er virkelig kvalitet.



    (DVD'en er en Thomson, nok det eneste der virker ok:) )


    Thomson, den er helt fin, og hvis man er tilfreds med det man har og ikke sætter de store krav, så lever man jo med det..

  • Quote

    Originally posted by jurban


    Ja.. Man kan jo godt præstere at ha' begge dele.. :)


    Jeps. Er selv godt tilfreds... Dog mere med anlægget end computeren... :)) .... Til computeren kan jeg altid bruge noget nyt. Anlægget kører stort set så godt som det kan.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Jeps. Er selv godt tilfreds... Dog mere med anlægget end computeren... :)) .... Til computeren kan jeg altid bruge noget nyt. Anlægget kører stort set så godt som det kan.


    Ja.. At samle den fuldendte computer bliver man sku' aldrig færdig med.. Men det kan dog godt lykke med et anlæg..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb