EUC Vest (Esbjerg)

  • Kunne godt tænke mig at vide om der var nogen af jer hoveder som eventuelt også rendte rundt herude? Det er jo kolo-enormt, og overhovedet ikke til at finde rundt i. :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Ulrik
    jeg er på EUC Ringsted, det er dog ikke så stort, som det du beskriver ... :crazyeyes:


    Hehe.


    Her er flere tusind mennesker og det hele er så kologigastort og enormt, at det tager mellem 5 og 10 minutter at gå fra det lokale vi normalt har undervisning i, og så ned til kantinen. Og når man så i forvejen ikke kender hverken området eller skolen eller folkene overhovedet, så er det hele pludselig meeeeeget større igen. :crazyeyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by GLA
    ja jeg går også på EUC men det er nu EUC-Syd i sønderborg. :))


    Hah, sejt. Der gik jeg indtil jul, og nu er jeg heroppe. Hvad er du så igang med dernede? Og hvilke lærere har du fået? :P

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by GLA
    ja jeg går også på EUC men det er nu EUC-Syd i sønderborg. :))


    i Sønderborg?... never heard of it.. :crazyeyes:
    Skal næste år (efter sommerferien ;) ) over på EUC Syd afdelingen, overfor er der HTX! :D
    (Det "EUC SYD" jeg kender til er i Aabenraa, der hvor jeg bor, men måske er der 2 stk.s :crazyeyes: )

  • Jeg har selv gået på EUC SYD /Haderslev, HTX men det var da nu ikke så stort igen.


    Nu er jeg så SGE ved militæret i Varde!

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Originally posted by Noobie


    i Sønderborg?... never heard of it.. :crazyeyes:
    Skal næste år (efter sommerferien ;) ) over på EUC Syd afdelingen, overfor er der HTX! :D
    (Det "EUC SYD" jeg kender til er i Aabenraa, der hvor jeg bor, men måske er der 2 stk.s :crazyeyes: )


    Der er ihvertfald en i sønderborg oz ;) Har selv gået der hehe... skal nok til aabenraa når jeg skal i gang som autolakerer...

  • Quote

    Originally posted by Axel
    Jeg har selv gået på EUC SYD /Haderslev, HTX men det var da nu ikke så stort igen.


    Nu er jeg så SGE ved militæret i Varde!


    Jeg har været i Varde engang og hente en død amerikaner, som havde lagt sig til at sove på togskinnerne i en brandert. 8o


    Har også været på teknisk skole i Haderslev. Grundlæggende data 1 og 2.
    EUC Esbjerg kundeservice.
    EUC Sønderborg ½ dags kursus i maskinbetjening. ;)
    Min tidligere svigerfar var major på Oksbøl kaserne. Major Sørensen. Ridder af Dannebrog. :]
    I Oksbøl har jeg arbejdet for US Marine Corps under Vestre Landsdels Kommando. ;)
    Min lillebror er seniorsergent i Fredericia. 60 års kontrakt. ;)

  • har gået på EUC vest... men ikk mer.... den er desuden ikk så svær at finde rundt i... og betragt de 5-10mins gå'en som din daglige motion (lige bortset fra finger motion :] )

    Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?


    The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

  • Quote

    Originally posted by Ostehaps
    har gået på EUC vest... men ikk mer.... den er desuden ikk så svær at finde rundt i... og betragt de 5-10mins gå'en som din daglige motion (lige bortset fra finger motion :] )


    Ostehaps, hvad hedder du rigtigt Kim?

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Originally posted by engel
    Hehe.


    Her er flere tusind mennesker og det hele er så kologigastort og enormt, at det tager mellem 5 og 10 minutter at gå fra det lokale vi normalt har undervisning i, og så ned til kantinen. Og når man så i forvejen ikke kender hverken området eller skolen eller folkene overhovedet, så er det hele pludselig meeeeeget større igen. :crazyeyes:


    Bare for at være nysgerrig.... :)) ... Hvordan har du det hvis du vader rundt i København i myldertiden ?


    Ved godt du er jyde, men selv jyder ender vel i KBH til tider... :))

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    Der er ihvertfald en i sønderborg oz ;) Har selv gået der hehe... skal nok til aabenraa når jeg skal i gang som autolakerer...


    Nice.. hvornår skal du så ud som autolakerer?, næsten år? (skoleår)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Bare for at være nysgerrig.... :)) ... Hvordan har du det hvis du vader rundt i København i myldertiden ?


    Ved godt du er jyde, men selv jyder ender vel i KBH til tider... :))


    Det er sværere at finde rundt derude end det er i KBH, vil jeg så lige påpege. - Trine

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel
    Det er sværere at finde rundt derude end det er i KBH, vil jeg så lige påpege. - Trine


    Skal du kalde mig Trine ? 8o ... Ej, just kiddin...


    Hm, men så er det sgu svært at finde rundt der ude for de fleste kan sgu ikke finde rundt i KBH. Ja, strøget osv, men det er jo også nemt. *G* :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Skal du kalde mig Trine ? 8o ... Ej, just kiddin...


    Hm, men så er det sgu svært at finde rundt der ude for de fleste kan sgu ikke finde rundt i KBH. Ja, strøget osv, men det er jo også nemt. *G* :))


    Nej, men så er det jo godt at jeg ikke er de fleste, for København er jo ikke så meget anderledes end så mange andre byer. Jeg vil mene at Paris burde være en del sværere at finde rundt i end København og det gik som en leg - men jeg er jo heller ikke "de fleste". ;) - Trine

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel
    Nej, men så er det jo godt at jeg ikke er de fleste, for København er jo ikke så meget anderledes end så mange andre byer. Jeg vil mene at Paris burde være en del sværere at finde rundt i end København og det gik som en leg - men jeg er jo heller ikke "de fleste". ;) - Trine


    Ja, Paris kan være slem... Især i en 40-hestes brændert når ingen gider snakke engelsk og man er for fuld til fransk. *G* :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Ja, Paris kan være slem... Især i en 40-hestes brændert når ingen gider snakke engelsk og man er for fuld til fransk. *G* :))


    Ja okay, det kan du nok have ret i - med eller uden fransk :boxed:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Trine? er det kæresten?
    Bor I i selve Ejsbjerg eller hva?


    Er jo selv i Esbjeg mindst hver Fredag og Søndag!

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards