Bolig i eller omkring kolding

  • Hey alle sammen


    Nu er det sådan at mig og min kæreste skal til at flytte til sommer, pga min kæreste skal starte på uddannelse ude på Hansenberg (Dyrepasser). Så derfor leder vi efter en lejlighed på de 70-80 m2 til sommer.


    Har kigget lidt rundt omkring på nettet for at finde noget, men hvis der er nogen der kender nogen der har noget til leje må i meget gerne skrive en pm eller herinde..


    Det må gerne være i vejen, kolding, vamdrup og lunderskov. Det er de 4 steder vi har kigget i.


  • hvad med Frederecia?? efter hvad jeg ved burde det være til at finde noget der :) og det ligger ikke mega langt fra Kolding

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Når man kigger på et kort ligger Vejen mindst lige så langt væk som Fredericia, og der er formentlig flere forbindelser mellem Fredericia og Kolding, end Vejen og Kolding.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Når man kigger på et kort ligger Vejen mindst lige så langt væk som Fredericia, og der er formentlig flere forbindelser mellem Fredericia og Kolding, end Vejen og Kolding.


    Anders


    Yeah ved det godt, men lokationen af hendes skole ligger bedre i forhold til vejen end fredericia, så derfor ;) Skolen er en landbrugsskole, så den ligger ude på landet mellem Kolding og vejen..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    Yeah ved det godt, men lokationen af hendes skole ligger bedre i forhold til vejen end fredericia, så derfor ;) Skolen er en landbrugsskole, så den ligger ude på landet mellem Kolding og vejen..


    ahh uheldigt :) hun havde nemlig kunnet kommet med tog fra Frederecia til Kolding stort set hele tiden da alle tog til/fra resten af sønderjylland kører derigennem


    skal nok holde ørene åbne hvis jeg hører noget.

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Hej.


    Skal hun kun være på skolen derude? Eller skal hun også have undervisning på Hansenberg i ny og næ?


    Jeg ved, at hvis I melder jer ind i nogle af boligselskaberne i Kolding, så vil i blive tilbudt MANGE lejligheder til indflytning snarest muligt - også nær Hansenberg. Dog er lejlighederne i og omkring Hansenberg, hvad man kunne kalde Koldings "ghetto".

  • Mit umiddelbare forslag ville være at holde jer til Kolding. Det kommer selvfølgelig an på jeres personlighed. Men jeg ville i hvertfald blive træt af småbyer. Man har ikke de samme muligheder.


    Jeg stødte lige på denne side, som muligvis kunne være interessant for jer at kigge lidt nærmere på. Der er nogle almene boligselskaber også, hvor I kan lede. Fordelen ved de selskaber fremfor en privat udlejer er at de oftest er noget mere organiseret og I ved nogenlunde hvad I får.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Ved ikke om noget af dette kan bruges:
    Har ikke lige tjekket præcis hvor det ligger.
    http://www.lejerbo.dk/boliger/find_bolig/soegeresultater.aspx?Kommuner=621&MinimumAntalVaerelser=1&MaximumAntalVaerelser=3&boligArt=12|&BoligFilter=LedigeBoliger&Fritekst=|


    EDIT:
    Nå, den virkede ikke.. Men der er et par boliger ledige i hvert fald. Prøv selv.. ;)
    http://www.lejerbo.dk/boliger/find_bolig.aspx?tabindex=1

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet 2 gange, sidst af urbananen ().