Hvilket site foretrækker du til sammenligning af Hardware priser?

  • Personligt ved jeg det ikke selv endnu...


    Umiddelbart stadigt EDBpriser da jeg mere eller mindre har fundet mig i deres nye design, som i og forsig ikke er så forvirrende igen, dog måske bare lidt for meget fnider fnader, men det har alle..


    Det nye Evonax virker som om det lige er blevet klasket sammen i en pærevælling, og lettere uoverskuelig. Kunne rigtig godt tænke mig at en site kunne forsøge bedst muligt at bare være simpel, nem og hurtig, lidt ala EDBpriser i gamle dage :)

  • Bruger også for det meste EDBpriser, men syntes jeg har hørt noget om at de sætter priserne helt vildt i vejret for firmaerne derinde, så der bliver sikkert mindre og mindre der har råd til at ha deres varer derinde.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Bruger også for det meste EDBpriser, men syntes jeg har hørt noget om at de sætter priserne helt vildt i vejret for firmaerne derinde, så der bliver sikkert mindre og mindre der har råd til at ha deres varer derinde.


    Ja, var også derfor at Evonax skulle være med til at sætte priserne ned igen.. Men også at det ikke er garanti på at priserne stemmer over ens med det som står på EDBpriser i forhold til forhandlerne.

  • Må nok indrømme at jeg stadig bruget edbpriser for det meste selv om jeg hader den side som pesten...


    Ser frem til den dag hvor de enten går neden og og hjem eller laver et meget bedre layout på siden.

  • Bruger EDBPriser grundet mangel på bedre alternativer. Ender alligevel altid med at bruge de forhandlere som jeg har tillid til, og så kommer prisen i anden række.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Den mangler ret meget ja.
    Men han har også gabt over alverdens former for produkter, så det er svært at få alle kategorier til at fungere optimalt. Det selvfølgelig muligt, men det tager sin tid.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan
    Det sværeste er jo næsten at holde alle priserne up to date kunne jeg forestille mig...


    Kunne være rart hvis man kunne bruge noget ala RSS Feeds som automatisk blev opdateret uden det helt store bøvl, også samle det på en side :D


    *Dreams on* If only.....


    det er jo det forhandlerene selv skal gøre :)

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66


    Den side ser ikke helt dum ud men der mangler stadig en masse for at den virkelig kunne være et perfekt alternativ.


    Efter en sludder med en af personerne bag, (de er 3), fandt jeg da ud af lidt..
    De er ved at udvikle hardware-sektionen lidt bedre.
    Siden har tilsyneladende været oppe siden Juni sidste år, så helt ny er den ikke.


    Hvis bare der kom lidt under-kattegorier, som de jo er i gang med, så tror jeg sgu den bliver ganske brugbar til hardware-søgning

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Jeg bruger også edbpriser.dk. Nok mest fordi jeg i dagligdagen ikke overvejer andre alternativer. Jeg bryder mig ikke så meget om brugervenligheden efter de lavede det om. Det rigtig gode er de udvidede søgemuligheder med pris fra og til, valg af flere producenter osv. men siden fungerer bare ikke helt optimalt alligevel.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------