Adgang til netbank med ActiveCard

  • Min søster havde den løsning da hun havde DB, og nej det er ikke en man bare lige har i sin pung.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • jeg har mit i min taske, og gik en periode med det i pungen, men det er noget af det mest sikre, hvis du vil have adgang til din bank over alt i verden.


    Så find plads til det, da det altså er super lækkert :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer
    jeg har mit i min taske, og gik en periode med det i pungen, men det er noget af det mest sikre, hvis du vil have adgang til din bank over alt i verden.


    Så find plads til det, da det altså er super lækkert :)


    Man kunne også bare have sin login fil på en usb dongle? :)

  • Den ligner jo en authenticator som bla. Blizzard og Square Enix kører med. Pudsigt som dén løsning er blevet så populær. :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Den ligner jo en authenticator som bla. Blizzard og Square Enix kører med. Pudsigt som dén løsning er blevet så populær. :cheers:


    Det var li'som i gamle dage, hvor man skulle side med sådan en "papir-snurre-rundt-ting" for at få en kode til Alone In The Dark :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz


    Det var li'som i gamle dage, hvor man skulle side med sådan en "papir-snurre-rundt-ting" for at få en kode til Alone In The Dark :D


    Nåja. Dém kan jeg da godt huske. Kan huske at vi mistede vores manual til Prince of Persia 2, så jeg måtte sidde og køre alle mulige svar igennem i en uge for at kunne starte spillet op (og da havde jeg kun 75% af de rigtige svar, men spillet spurgte kun ved load af et game første gang per opstart) :T

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Den som Happy^ har vist dig er den ældre model. De nye er lidt mindre, men en smule tykkere, og heller ikke noget man har med i pungen. Så hvis det er fordi du vil kunne have den med dig rundt altid, findes der nok USB-dongler som er mindre, og hvor en E-Safekey kan smides over på.