• Skulle gerne mene at de er meget gode, men som alle andre, så kan der jo opstå problemer.. ;)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • har selv Tele2 og det kører som en drøm :D MEN ca 1 gang om måneden når de skifter folks IP og opdater eller så'n noget så kan man ikke gå på nettet op til 1dag :chain:

  • prøv at søge efter Tele2 i forummet. der findes nogle dejlig lange tråde med folks menninger bla. min om det selskab.


    men for lige at summere op på min egen erfaring. så suxer deres kundeservice bigtime men når det kører så kører det. min er endda 30 - 45 kb/s hurtigere end den skal være. så det er vel ok. med hensyn til det med opdateringen af iperne. så har jeg ikke oplevet det. måske fordi at jeg kører medfast ip. :]

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    prøv at søge efter Tele2 i forummet. der findes nogle dejlig lange tråde med folks menninger bla. min om det selskab.


    men for lige at summere op på min egen erfaring. så suxer deres kundeservice bigtime men når det kører så kører det. min er endda 30 - 45 kb/s hurtigere end den skal være. så det er vel ok. med hensyn til det med opdateringen af iperne. så har jeg ikke oplevet det. måske fordi at jeg kører medfast ip. :]


    Hvad vil det så sige at du kører med fast ip..?

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    prøv at søge efter Tele2 i forummet. der findes nogle dejlig lange tråde med folks menninger bla. min om det selskab.


    men for lige at summere op på min egen erfaring. så suxer deres kundeservice bigtime men når det kører så kører det. min er endda 30 - 45 kb/s hurtigere end den skal være. så det er vel ok. med hensyn til det med opdateringen af iperne. så har jeg ikke oplevet det. måske fordi at jeg kører medfast ip. :]


    Enig... HAr dog ikke haft de store problemer med kundeservice da jeg ikke har skulle bruge den. Og kører også med fast ip.
    Men ved dog at masser af mennesker har haft STORE problemer med dem sååå :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Bagekartoffel


    Hvad vil det så sige at du kører med fast ip..?



    í stedet for 2 dynamiske iper som skifter hele tiden kan man få en fast ip. det skal man bruge hvis man har en server kørernde til bla. hp'er og spil. og hvis man vil dele sin inet connection kan man bruge sin computer som router i stedet for at købe en router

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak



    í stedet for 2 dynamiske iper som skifter hele tiden kan man få en fast ip. det skal man bruge hvis man har en server kørernde til bla. hp'er og spil. og hvis man vil dele sin inet connection kan man bruge sin computer som router i stedet for at købe en router


    Er der andre fordele ved fast ip.. er det noget man sakl bede om .. er det dyrer... eller vælger man ikke selv på den måde..?

  • Quote

    Originally posted by Bagekartoffel


    Er der andre fordele ved fast ip.. er det noget man sakl bede om .. er det dyrer... eller vælger man ikke selv på den måde..?


    Hos tele2 vælger man det selv. Mener at tdc tar en 10'er pr. mdr. for det. Vil da klart anbefale fast ip :cheers:

  • Quote

    Originally posted by Mr.Cartman


    Hos tele2 vælger man det selv. Mener at tdc tar en 10'er pr. mdr. for det. Vil da klart anbefale fast ip :cheers:


    Ja som jeg har forstået det, er der jo en del fordele..
    Jeg er da blevet klogere af jeres svar..
    tak for dem.. :cheers: