Rejser for unge uden ungrejs osv.

  • Goddag..:)


    Jeg og nogle af mine gode venner har besluttet os for at tage på en rejse ned sydpå her til sommer. Da vi alle er friske unge fyre, vil vi selvfølgelig gerne have en rejse med gang i den, gerne i et område med fester, klubber osv.


    Nu har vi dog hørt utrolig mange negative omtaler om Ungrejs og alle de andre rejsebureauer for unge, hvor de altså arrangerer stort set hele ferien for en, og prakker en masse lort på kunderne, der bliver udnyttet på det groveste.


    Det er vi ikke så meget for, så jeg ville bare høre alle jer berejste mennesker derude, om i kan foreslå nogle rigtig gode rejsemål i Europa, bare generelt, (gerne et sted med sol osv.) for nogle unge mennesker der gerne vil have lidt gang i den?
    I skal ikke tage højde for budget eller noget, bare kom med nogle lækre og rutinerede foreslag, ;p
    Tusind tak :D

  • Går ud fra at i danske fyrer gerne vil et sted hen hvor der er nogle dejlige danske piger.. Hvis det er sådan den forholder sig så tager i bare et af stederne hen hvor Ung-Rejs og hvad de ellers hedder arrangere turer til.. ;)
    Jeg skulle mene at det burde være til at få hoteller i samme by som de arrangere til og så er i jo næsten sikre på at møde lidt danske piger.. =)
    Og så kan i jo altid planlægge jeres egen tur om i vil ud og se lidt imellem drukturerne, eller bare smide jer på et håndklæde og slikke sol hele dagen.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Jeg havde 6 drenge med til alanya sidste år og de synes alle sammen det var fantastisk. Ugen efter vi kom hjem bestilte vi allerede billetter til næste år, og nu har vi også købt til påsken da de bare synes det var så lækkert. Der er massere af diskoteker, druk og unge mennesker, samtidig er der rigtig stabilt vejr. Der er rigtig mange danskere dernede, så det er super fedt at være på diskoteker rundt omkring. Derudover kan i tage på alle mulige sjove ture, vi var på rafting tur sidste år det var rigtig fedt. Vi overvejer vild svin jagt til påsken.


    Men Alanya kan KLART anbefales! I kommer ikke til at kede jer. Søg evt. lidt på youtube for at se film fra byen. Nogle af de diskoter du kan søge på er: robin hood, bistro bellman, havana club, latino club, the doors(rigtig mange søde svenske og norske piger :) ), auditorium, summer garden, james dean, murphys(hvis i er til hårdere elektronisk musik) også er der uendelig mange bar vores farvorit sted er Crazy Horse hvor der næsten kun er danskere, og det er bare et super fedt sted!


    EDIT: Vi havde kun 1 uge sidste år, vi har 14 dage i år :) Og lad os se om det ikke ender med 3-4 uger i 2011. Det var virkelig den bedste uge i vores liv.


    EDIT2: Her kan du se lidt fra uptours http://www.uptours.com/alanya/alanya_natteliv.php
    Men jeg ville næsten anbefale jer at leje en lejlighed privat dernede, også bare finde nogle flybiletter fra hamborg fx. Det er sq rart at have en lejlighed, på hoteller må man jo ikke larme osv.


    Her er fx. latino club som jeg synes var meget fedt :)
    http://www.youtube.com/watch?v=6nXNU0nuQuc

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

    Rettet 5 gange, sidst af celfa ().

  • Jeg var selv på Kos med en masse venner fra min klasse. Det kan jeg kun anbefale!
    Det tager to en halv time i fly, og kostede for mig kun omkring 900 for flybillet tur retur.
    Vores hotel, Hotel Alexandra var 4 stjernet men kostede kun 50-70 euro per nat, for et værelse for 4 personer, med lækkert køkken og bad. Vi havde også en stor terrasse, med kos's bedste udsigt. Vi kunne kigger udover hele havnen og dermed også over til Tyrkiet. Ned til havnen var der kun 200 meter, og der befandt alle indkøbsmulighederne sig. Btw så har de åben 24 / 7 i ferien, så der er altid mulighed for at købe ind, hvilket er super lækkert.


    Stranden lå omkring 800 meter væk fra hotellet, og har virkelig god. Der var gratis solsenge over det hele og flere beachvollybaner. Piger var der også nok af! Hele stranden henvendte sig faktisk til unge skandinavier, og det gjorde BARSTREET også ;)


    Barstreet ligger også meget centralt med omkring 20-25 bar/diskoteker, hvor der altid er mulighed for at få gratis shots! Det er meget hektisk, folk rykker faktisk i en, for at få en ind på deres diskotek. En af promoterne ødelagde faktisk mine elskede Gucci solbriller, men så fik gratis drinks resten af aftenen, så det hjalp da lidt.


    Vejret var også super, konstant 35 grader i skyggen, ja det var sku lige til at klare!
    Alt i alt var det en super fed tur, og klart et sted jeg kan anbefale!

  • Helt klart Alanya, mega gang i den (Robin Hood, Havana Club osv.) alletiders rejsemål, med massere af forskellige nationaliteter.
    Ellers kan Kos også varmt anbefales, mindre night clubs, men til gengæld en gade der minder lidt om jomfru ane gade, så der er også super godt gang i den.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SimonSKAT
    Helt klart Alanya, mega gang i den (Robin Hood, Havana Club osv.) alletiders rejsemål, med massere af forskellige nationaliteter.
    Ellers kan Kos også varmt anbefales, mindre night clubs, men til gengæld en gade der minder lidt om jomfru ane gade, så der er også super godt gang i den.


    QFT, Alanya er en FED festby!