Hvordan åbner jeg en række porte på min router ? ASUS WL-500gP

  • Kan sagtens åbne én enkelt port af gangen, men ikke en række porte som feks. 27000-27030.


    Håber på der er en som har forstand på netop denne router, eller en som ved hvordan det gøres.



    HardstylerDK.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan
    Har du husket og tilføje din IP adresse også?


    Ja, har skrevet følgende.


    Port range Local IP Local Port Protocol Protocol NO Description
    27000:27050 192.168.1.171 27000 BOTH (TCP & UDP) BLANK Steam




    Men hvis jeg skifter : ud med - under porte range, så skriver den det som jeg skrev før.

  • Nogle routere kan man bare ikke åbne rækker af porte ad gangen, så vidt jeg ved. Har haft en der gjorde det samme. Man skal åbne portene hver for sig, og så kommer problemet at man ikke kan åbne over 20 eller sådan noget.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe
    Nogle routere kan man bare ikke åbne rækker af porte ad gangen, så vidt jeg ved. Har haft en der gjorde det samme. Man skal åbne portene hver for sig, og så kommer problemet at man ikke kan åbne over 20 eller sådan noget.


    Præcis det dilemma jeg har.


    Men efter som der står Port Range, så må man vel kunne åbne en port range.


    Ydermere har jeg en kollega som åbnede en port range på hans gamle router magen til min.


    Så fatter hat af hvorfor den her ikke gider :D


  • Ja, okay. Kan det ikke være en fejl i firmwaren så? Ved ikke så meget om sådan noget, men kan den ikke opdateres?

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe


    Ja, okay. Kan det ikke være en fejl i firmwaren så? Ved ikke så meget om sådan noget, men kan den ikke opdateres?



    Den var opdateret til nyeste firmware. Men virkede heller ikke. Så fandt en custom firmware som hedder tomato, og nu er jeg begyndt at kunne se lyset for enden af tunnelen :)