Politiet frigiver billede af røvere.

  • Hvordan i alverden skulle man ha mulighed for at genkende dem ud fra det billede? http://nyhederne.tv2.dk/article/28797413/


    Kan ikke lige se hvad de opnår ved at frigive det billede ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan
    Jeg kan hermed konstaterer til politiet, at de går i sort tøj :D


    Skynd dig at ring :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Hvordan i alverden skulle man ha mulighed for at genkende dem ud fra det billede? http://nyhederne.tv2.dk/article/28797413/


    Kan ikke lige se hvad de opnår ved at frigive det billede ;)


    øhm?? at de kan lide sort :P måske er det for at signalere at "hey, vi ved hvem de er, se selv" :D

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Hvis nu man har set 2 suspekte mænd, med grå neoprenhandsker og sorte jakker, der løber med en sportstaske hvor det flyver ud med penge, så kunne man jo evt. fortælle hvor man har set dem og muligvis også give et bedre signalement, som politiet kan bruge


    Bare et forslag ;)


    Quote

    Politiet vil gerne tale med vidner, der kan genkende noget på de to mænd eller beklædningen, har set dem flygte, har set den eventuelle flugtbil eller som i øvrigt har oplysninger, der kan hjælpe politiet med opklaring af denne sag.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Hvis nu man har set 2 suspekte mænd, med grå neoprenhandsker og sorte jakker, der løber med en sportstaske hvor det flyver ud med penge, så kunne man jo evt. fortælle hvor man har set dem og muligvis også give et bedre signalement, som politiet kan bruge


    Bare et forslag ;)


    Det har du selvfølgelig ret i, så langt tænkte jeg ikke lige :P Men stadig ikke særligt godt billede.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Det har du selvfølgelig ret i, så langt tænkte jeg ikke lige :P Men stadig ikke særligt godt billede.


    Nej, men det er formentlig det bedste de har og derfor bruger de det!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Nej, men det er formentlig det bedste de har og derfor bruger de det!


    Anders


    Selvfølgelig!

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • De mener vel man kan genkende dem på de ellers så sjældne gardner-handsker de bruger..


    Det er jo kun ca. alle anlægsgartnere i DK plus mekanikere der bruger dem.. :roller:


    Politiet er simpelthen så skarpe, det er helt vildt..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren
    De mener vel man kan genkende dem på de ellers så sjældne gardner-handsker de bruger..


    Det er jo kun ca. alle anlægsgartnere i DK plus mekanikere der bruger dem.. :roller:


    Politiet er simpelthen så skarpe, det er helt vildt..


    Mega, hvis man ser nogle af de signalementer de nogle gange giver, så er det noget med: En mand mellem 175-185 høj, almindelig af bygning, iført cowboybukser. Det passer jo kun på rigtig mange mennesker. :roller:

  • Damn hvor kan jeg ikke snuppe den der "Politiet er nogle idioter"-mentalitet! Okay alle anlægsgartnere bruger lige handsker, satans så kan vi ikke finde skurkene på den måde... ELLER også kunne man tænke for sig selv og regne ud at hvis nu de f.eks. har slået til om natten, så er det ca. 0% af de gartnere der render rundt med deres handsker på.. Oven i købet er det nok ikke de fleste gartnere der også har sorte hættetrøjer på, vel?


    En mand, 175-185 cm, almindelig af bygning og iført cowboybukser .. Ja det passer ret godt på en stor procentdel, men koblet sammen med et gerningssted og at skurke skiller sig lidt ud fra mængden, når de løber med en stor sæk og skynder sig væk fra åstedet


    Og så til sidst, så er jeg ret sikker på at politiet får enormt mange ubrugelige henvendelser, men de kommer sammen med den enkelte, der måske løser mysteriet.. Så er det ikke i orden at de bruger de begrænsede midler de har? Jeg synes til gengæld det er genialt at se sådan en gammel politisnude, der kan sætte brikkerne sammen ud fra absolut ingenting..


    Nå det var lidt mavegalde fra mig.. Sorry

  • AMEN KARGA!!


    Redrolf og ChiliIndianeren, jeg er glad for i ikke arbejder for politiet med den hjerne.. Det kaldes UDELUKKELSESMETODEN! og man anvender den faktisk rimelig tit, også i andre brancher end politiet..


    ChiliIndianeren med din kommentar ''Politiet er simpelthen så skarpe, det er helt vildt..'' + Dit signatur ''Det er ikk' narko, før du bliver taget''.... Siger vidst rigeligt om dig, gør det ikk??

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_