Eksamen !!

  • Hva, der må være andre end mig herinde, som også har et par eksamener for tiden ? ..


    Har selv været oppe i Erhvervsdansk og Effektiv Kommunikation ...


    Mangler Medieproduktion !! (Har lige afleveret opgaven idag, som så skal forsvares til en mundtlig eksamen)


    8o

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Jeps... :))


    Men nu er det skole de næste par år, så kan det blive penge igen, forhåbentlig på det jeg godt vil .. eller noget ..


    Men savner squ da de penge 8o

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Men nu er det skole de næste par år, så kan det blive penge igen, forhåbentlig på det jeg godt vil .. eller noget ..


    Men savner squ da de penge 8o


    Ja, man komme hurtigt til at savne at have lidt penge mellem hænderne, men så vigtige er de jo heller ikke. De kommer jo nok på et tidspunkt.


    Ser da også frem til en dag jeg forhåbenligt ikke er lærling mere, men har det nu ellers rigtig godt som jeg har det nu.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Ja, man komme hurtigt til at savne at have lidt penge mellem hænderne, men så vigtige er de jo heller ikke. De kommer jo nok på et tidspunkt.


    Ser da også frem til en dag jeg forhåbenligt ikke er lærling mere, men har det nu ellers rigtig godt som jeg har det nu.


    Ye, helt enig, penge er heldigvis ikke alt ...

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Men de er squ rare at have ! ..


    Joh da, men et godt arbejde er langt vigtigere syntes jeg. Man bruger jo 30% af sit liv på det....


    PS. Jeg er ved at være flad for denne mdr... Hvis man ser bort fra det nødvendige med lidt luksus... :(

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Joh da, men et godt arbejde er langt vigtigere syntes jeg. Man bruger jo 30% af sit liv på det....


    PS. Jeg er ved at være flad for denne mdr... Hvis man ser bort fra det nødvendige med lidt luksus... :(


    Må være enig. Heller ikke fedt at knokle røven ud af bukserne, selvom det giver en god løn... Gode kollegaer og et sted man er godt tilpas, holder bedre i længden ..

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Må være enig. Heller ikke fedt at knokle røven ud af bukserne, selvom det giver en god løn... Gode kollegaer og et sted man er godt tilpas, holder bedre i længden ..


    Nemlig. Fortrækker også klart at være lærling her hvor jeg er nu frem for at kunne tjene ca. dobbelt så meget som jeg kunne sidste år.


    Glæde er mere værd end penge. ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Nemlig. Fortrækker også klart at være lærling her hvor jeg er nu frem for at kunne tjene ca. dobbelt så meget som jeg kunne sidste år.


    Glæde er mere værd end penge. ;)


    Nemlig ..


    At være millionær og dødulykkelig eller have et job der kræver 80 timer ugen, mindst .. Ja så er de mange penge nok heller ikke så meget værd !

  • Quote

    Originally posted by scully
    Eksamen stinker :ban:
    Har lige været oppe at forsvare vores projekt, på næste Tirsdag er det Statik og d. 26 er det statistik.
    Ummmmm, spændende :]


    Enig, gik det godt ?

  • Quote

    Originally posted by scully
    Det gik udmærket, fik et solidt 8-tal ;)


    Fair nok, så længe man er godt tilfreds :D


    Jeg ville i hvertfald være det, men ang. medieproduktion, så er alt under 9 for mit vedkommende ikke så godt .. Jeg er vel lidt af en stræber i det fag ! ... Retter sagt, flaget er mit flagskib !

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    jo, jeg har snart terminsprøver


    huha, godt man er forbi dem ..


    til gengæld, så gælder alle mine eksamer om jeg består eller dumper et helt fag 8o

  • om et par uger har jeg en hel uge hvor man KUN laver terminsprøver...hver dag :S:(


    den slags hader jeg bare... X(


    til gengæld har man det altid godt bagefter når det er overstået...:) :]