Skod ingen Internet i nat….

  • Quote

    Originally posted by klf
    Da klokken var 0.20 røg Internettet for flere af os på Fyn. Men den er så lige kommet tilbage her kl 10.10 TDC burde betale dummebøder barer et sted imellem 20.000 og 30.000 pr time :)


    Hehe, så kan du lære det !!! :finger:

  • Uha. Det er jo lige til at få abstinenser af. En hel nat uden internet. ;(
    Har prøvet engang hvor mit internet ikke virkede i 2 dage. Har også prøvet at min hastighed var alt for lav i snart en hel måned. Det får man nul kompensation for. X(

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Uha. Det er jo lige til at få abstinenser af. En hel nat uden internet. ;(
    Har prøvet engang hvor mit internet ikke virkede i 2 dage. Har også prøvet at min hastighed var alt for lav i snart en hel måned. Det får man nul kompensation for. X(


    Cybercity koksede en gang for nogle år siden rundt i min forbindelse og det tog dem en hel måned af lave :( (havde så en 11mbit ved siden af - heldigvis) men de refunderede sg* en måned ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Cybercity koksede en gang for nogle år siden rundt i min forbindelse og det tog dem en hel måned af lave :( (havde så en 11mbit ved siden af - heldigvis) men de refunderede sg* en måned ;)


    8o de refunderede sg* en måned


    damn hvor fedt :T


    jeg har sonofon.og har leget fejlfinder for dem i et ½år
    hvor jeg ringede til kundeservice hver anden dag og brokkede mig over at bilve smidt af eller nede gang i hastighed eller døde dynamiske ipèr
    og nu ringer de sg* og spørg om jeg har problemer med deres nyeste opdateringer eller rettelser :rolleyes:
    får jeg nogen gryn eller rabat. NEJ ;(

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Cybercity koksede en gang for nogle år siden rundt i min forbindelse og det tog dem en hel måned af lave :( (havde så en 11mbit ved siden af - heldigvis) men de refunderede sg* en måned ;)


    Imponerende. TDC lod bare som ingenting. X(
    De havde lige glemt, at det var en 1024 jeg havde, da de flyttede forbindelsen til min nye adresse og den første måned, havde jeg ikke den store tid til min computer. Da jeg begyndte at bruge den mere, gik det meget hurtigt op for mig, at der var noget galt.
    Hastigheden var på 256.

  • Quote

    Originally posted by klf
    Da klokken var 0.20 røg Internettet for flere af os på Fyn. Men den er så lige kommet tilbage her kl 10.10 TDC burde betale dummebøder barer et sted imellem 20.000 og 30.000 pr time :)


    Der er stadigvæk sprete problemer på Fyn og Langeland lige pt.


    Tjaa dummebøde - skal dumme kunde så ikke også betale for at spile vores tid? ;)
    Teleloven siger faktisk at din linie skal være fejlrettet inden for 17 dage så vær du bare glad hehe

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by klf


    kan jag kun give dig ret i men de burte stadig betale dummebøder måske iform af dobbelt hastighed eller linene


    Hehe, står dog i kontrakten det skal være i 48 timer, medmindre det er blevet ændret siden sidst ..


    Men jo, det er ikke noget som internettet der ikke virker, men midt om natten skader ikke så meget (jeg sover) .. :boxing:

  • Quote

    Originally posted by dkwolf
    Tjaa dummebøde - skal dumme kunde så ikke også betale for at spile vores tid? ;)
    Teleloven siger faktisk at din linie skal være fejlrettet inden for 17 dage så vær du bare glad hehe


    Nej, skal de ikke betale for.. Kaldes service og med de priser TDC har, burde der være masser af service ...hæ hæ ;)


    17 dage 8o8o8o


    Jeg ville føle mig strandet på en øde ø. :))


  • TDCs priser er sgu ikke meget højrere end alle andre - så jeg ville sgu finde det rimeligt med at dumme kunde for lov til at betale sig fra det :)
    For meget service er skam ikke sundt for et firma.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hehe, står dog i kontrakten det skal være i 48 timer, medmindre det er blevet ændret siden sidst ..


    Men jo, det er ikke noget som internettet der ikke virker, men midt om natten skader ikke så meget (jeg sover) .. :boxing:


    Hvis man er uden net i over 48 timer kan man få kompensation for den pågældende periode. Den regel gælder skam endnu :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by dkwolf


    Hvis man er uden net i over 48 timer kan man få kompensation for den pågældende periode. Den regel gælder skam endnu :)


    Mente nok ...


    Men man må da indrømme man nok ikke kan undgå internet der er nede bare engang ! Sålænge det ikke lige sker på det forkerte tidspunk ..

  • Quote

    Originally posted by dkwolf
    TDCs priser er sgu ikke meget højrere end alle andre - så jeg ville sgu finde det rimeligt med at dumme kunde for lov til at betale sig fra det :)
    For meget service er skam ikke sundt for et firma.


    Har du ret i. Driller bare ;)
    Føler mig lidt som dum kunde, hver gang jeg ser kvartalsregningen på tlf og internet. 8o
    Der skal da godt nok lige betales noget... ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Har du ret i. Driller bare ;)
    Føler mig lidt som dum kunde, hver gang jeg ser kvartalsregningen på tlf og internet. 8o
    Der skal da godt nok lige betales noget... ;)


    Nu er det heller ikke altid de folk som står for servicen er født med alt for mange hjerneceller ! Har dog heldigvis aldrig oplevet det, eller haft noget vildere behov for at ringe til dem ...


    Men har da fået forklaret et eksempel, hvor en skulle fejlmelde sin linie, men en tekniker skulle bare ringe. Det stod der i manualen, så det blev servicemedarbejderen ved med at sige...


    Okay okay, manualer er også gode guidelinier ! Det skal de have ..

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Mente nok ...


    Men man må da indrømme man nok ikke kan undgå internet der er nede bare engang ! Sålænge det ikke lige sker på det forkerte tidspunk ..


    jeps sådan er det jo - nettet skal også vedligeholdes så nedetid kan ikke undgås, men kan holdes på et minimum :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by dkwolf


    jeps sådan er det jo - nettet skal også vedligeholdes så nedetid kan ikke undgås, men kan holdes på et minimum :)


    Yup, tror vores har været nede 2 gange, den ene gang skyldtes overgravet kabel, ikke TDCs skyld .. Den anden gang var det noget i Hernings omegn ..


    Ellers havde de syg mange problemer i starten ude hos os, det varede et par uger, men siden da har det squ virket !