Aaaaaaaav!!! Ja, vi mænd er pylret!

  • Av for S#%$N!!


    Er lige kommer hjem fra tandlægen..
    1 stk. visdomstand i undermunden og 2700,- fattigere..


    For dæv'len det var noget af en omgang.


    Tandlægen måtte stå op, og assistenten måtte holde mit hoved,
    og så tog han ellers bare fat..


    Han måtte borde tanden over i to dele, og file lidt i kindbensknoglen..
    Bare skønt!!


    Måtte sgu syes med 7 stæng, og så står den ellers bare på klorhexidin
    og smertestillende de næste par dage..


    Ja, vi mænd er pylret, og sådan er det bare!!!
    Av av av for hulen da!


    Hvad sker der lige for evolutionen?!?!
    Hvornår fatter den at vi ikke har brug for visdomstænder?!?!

  • Der har været gang i den på tandlæge klinikken, dejligt med 7 sting i munden :D


    Det gør også ondt på mig når jeg er ved tandlægen, men mest på penge pungen ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • arbejder i forsvaret så tandlæge regning kender jeg intet til... men du skal glæde dig når knoglestykker bliver skubbet ud der hvor tanden også var... det kan også gøre lidt nass

  • Jeg var selv i Budapest og få lavet en masse i sommers blandt andet forarbejdet til 2 implantater (ja jeg har forsømt mine tænder i mange år), men omstændighederne taget i betragtning gik det nu ok.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Godt at mine visdomstænder ikke irriterer mig - endnu..
    Har egentlig ikke noget imod tandlæger, så længe det bare handler om at bore og slibe. Har så heller aldrig fået fjernet en tand, venter spændt... :))