Aaaaaaaav!!! Ja, vi mænd er pylret!

  • Av for S#%$N!!


    Er lige kommer hjem fra tandlægen..
    1 stk. visdomstand i undermunden og 2700,- fattigere..


    For dæv'len det var noget af en omgang.


    Tandlægen måtte stå op, og assistenten måtte holde mit hoved,
    og så tog han ellers bare fat..


    Han måtte borde tanden over i to dele, og file lidt i kindbensknoglen..
    Bare skønt!!


    Måtte sgu syes med 7 stæng, og så står den ellers bare på klorhexidin
    og smertestillende de næste par dage..


    Ja, vi mænd er pylret, og sådan er det bare!!!
    Av av av for hulen da!


    Hvad sker der lige for evolutionen?!?!
    Hvornår fatter den at vi ikke har brug for visdomstænder?!?!

  • Der har været gang i den på tandlæge klinikken, dejligt med 7 sting i munden :D


    Det gør også ondt på mig når jeg er ved tandlægen, men mest på penge pungen ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • arbejder i forsvaret så tandlæge regning kender jeg intet til... men du skal glæde dig når knoglestykker bliver skubbet ud der hvor tanden også var... det kan også gøre lidt nass

  • Jeg var selv i Budapest og få lavet en masse i sommers blandt andet forarbejdet til 2 implantater (ja jeg har forsømt mine tænder i mange år), men omstændighederne taget i betragtning gik det nu ok.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Godt at mine visdomstænder ikke irriterer mig - endnu..
    Har egentlig ikke noget imod tandlæger, så længe det bare handler om at bore og slibe. Har så heller aldrig fået fjernet en tand, venter spændt... :))

  • Fik fjernet 2 visdomstænder i overmunden for et par måneder siden, det var oprindeligt kun meningen at en skulle væk, men en rask beslutning efter den første var røget, førte til at den anden også røg.


    Havde svært ved at spise et par dage, det blødte også en del på førstedagen, men generelt var der ingen problemer med det. Den første tand hoppede ud uden at jeg bemærkede det, den anden derimod var en kamp da den havde spredte rødder :D


    Det eneste egentligt ubehagelige er kanylen der skal op i ganen, den kunne jeg godt mærke :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    Fik fjernet 2 visdomstænder i overmunden for et par måneder siden, det var oprindeligt kun meningen at en skulle væk, men en rask beslutning efter den første var røget, førte til at den anden også røg.


    Havde svært ved at spise et par dage, det blødte også en del på førstedagen, men generelt var der ingen problemer med det. Den første tand hoppede ud uden at jeg bemærkede det, den anden derimod var en kamp da den havde spredte rødder :D


    Det eneste egentligt ubehagelige er kanylen der skal op i ganen, den kunne jeg godt mærke :D


    Dem i overmunden er heller ikke så slemme at få fjernet.
    Problemet med dem i undermunden er, at de faktisk kun har kæbebenet at sidde fast i.


    Da jeg fik fjernet den i overmunden blev jeg heller ikke syet.


    Men det skal jeg lige love for jeg blev denne gang.. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Der har været gang i den på tandlæge klinikken, dejligt med 7 sting i munden :D


    Det gør også ondt på mig når jeg er ved tandlægen, men mest på penge pungen ;)


    det gjorde skam også ondt på mig sidst jeg var.. mest på pengepungen :s 3000,- for at få fikset en tand der var flækket og få lavet et hul ordentligt som de havde sjusket med..


    som lille elev kæmper jeg stadig med at få kontoen i plus igen efter den regning:razz:

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • kender det godt
    sidste år fik jeg fjernet EN - av for S...
    håber ikke der skal flere væk


    som tandlægen så fint sagde - enten tager det 5 min eller lang tid
    Det blev til lang tid , bore - banke hive - tanden have en "hook" rod
    blev også syet - og det blødte en dags tid.
    på piller og desinficerende mundskyl.


    lå på sofaen med et håndklæde den første dag.

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

  • Det bløder heldigvis ikke SÅ meget mere..
    Lidt kommer der..
    Har lige været ude og skylle munden en gang..
    Sådan noget klorhexidin smager bare skønt!!! :boxed:


    Og så er jeg begyndt at hæve helt vildt..
    Ligner snart en med fåresyge.. ;(

  • føler sgu med jer drenge :) var til tandlægen i sidste uge for første gang i 2½ år, hun pillede lidt tandsten, rensede og tog røntgen billeder, så bliv jeg smidt afsted igen kun 700kr fattigere... håber sgu aldrig mine visdomstænder kommer til at lave ballade... ;)

  • kun én visdomstand er fejlet hos mig (ud af 4), nemlig højre visdomstand i undermunden, den vender forud i stedet for opad.


    men jeg får den ikke fjernet medmindre den giver problemer... har ikke penge til tandlæge pt. :)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • jojo fandes til tandlæger. skulle have lavet hul til min 12 års tænder skulle komme op. da de endelig får gravet sig ned til dem for 2 gang finder de så ud af at der er vokset lidt af kæben eller hvad det nu er over min tand, så kommer de ellers bare igang med at børe og skære i mig OG SOM TOTAL BONUS skulle jeg så lige gå med min bøjle lidt længer fordig det var den knogle der skulle være større som de skar væk :boxed:

  • Føler med dig, Bubbi.


    Var selv hos tandlægen i Tirsdags, fordi jeg havde flækket en kindtand (bagerst i overmunden) på langs og tværs = rodbehandling. Skal fyldes med plast imorgen. Min diagnosticerede odontofobi - nej, ikke den mildere tandlægeskræk - skyldes en gammel oplevelse.. Fik en rodbehandling, hvor lægen forgæves lagde 11 indsprøjtninger mens jeg stadig kunne mærke det hele. Endte med at rejse mig op og skride :))

  • Hehe jeg er heldigvis ovenpå igen..


    Hævelsen er så godt som væk, og næsten alle sting er faldet ud..
    Tror kun der er 1-2 sting tilbage..


    De skulle selv falde ud efter 14-20 dage..

  • Jeg føler også mig dig Bubbi.


    Lider ikke voldsomt at tandlæge skræk da jeg har rigtig god tandlæge :D


    Men da jeg gik i folkeskole skulle jeg har trukket en store mælketand ud for at give plads til den nye.


    Fik to gange bedøvelse i overkæben plus en i tandkødet også gik de ellers igang med hammer og diverse andet værktøj.


    Hele mit ansigt føltes som det var lavet af gele da de endelig efter en time fik tanden ud.


    Har aldrig nogensinde haft så store smerter før og håber slet ikke at jeg oplever det igen.