Kan man stole på iphonerepair.dk?

  • Nogen der har erfaring med iphonerepair.dk?
    Jeg har netop overvejet at sende min telefon til iphonerepair i aalborg og få den fixet
    Jeg har fået et tilbud på at få den fixet og det virker billigt og fint nok, men kan det stoles på ??...
    ................................................................................................................................................................................................

    iPhone'en sendes til :
    iPhoneRepair.dk
    att.: Gert Nielsen
    Vivaldisvej 34
    9200 Aalborg SV

    Du kan se på vores hjemmeside hvordan du bedst sender din iPhone til os.
    http://www.iphonerepair.dk/

    Betaling:
    Du overfører det aftalte beløb til vores konto, når betalingen er registeret sender vi telefonen tilbage til dig.
    Du modtager en mail når telefonen er sendt med Track & trace nr.
    Kontor oplysninger:
    Reg. 0400 Konto 4015322719


    ................................................................................................................................................................................................


    Kan man stole på siden iphonerepair !!!!?!?!?!!? HVEM VED NOGET!

  • ved ikke om du kan stole på dem, men ville da til enhver tid foretrække dankort betaling, sender du penge over kontonummer kan du ikke trække dem retur igen, dvs du mister enhver sikkerhed på det punkt

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • nu har jeg ikke iphone eller har brugt dem, men du skal nok passe på med at garantien kan ryge sig en tur hvis du stadig har garanti på den.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • I følge deres / hans FAQ accepters disse betalingsmuligheder også:
    Visa, mastercard og paypal hvor jeg helt sikkert ville benytte sidstnævnte hvis du ellers har sådan en konto.


    Om de er reelle er svært at vurdere, siden ser ikke videre professionel ud, og du skal jo være opmærksom på at garantien bortfalder hvis du lader dem fikse din iphone.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • De oplyser jo ikke noget cvr. nummer, så det er ikke en momsregistreret virksomhed du laver en aftale med. Det bør du nok lige have med i overvejelserne, inden du sender den afsted.