konstruktiv kritik søges

  • hey hey


    nu hvor der er så mange der laver hp'er i denne tid og får dem kigget lidt efter i sømmene. kan i så ikke kige kigge lidt på denne her også og give lidt konstruktiv kritik.


    i behøver ikke omtale at der hvor der står webmaster...... nede i bunder ikke helt passer hvis i kører med en anden opløsning end 1024x768. det bliver rettet senere



    men her er linket

  • Instruktioner og vejledning til Lægning af JP gulve på strøer
    ==================^Lille L


    Instruktioner og vejledning til Behandling af JP gulve med lud og sæbe
    ==================^Lille B


    Instruktioner og vejledning til Behandling af JP gulve med lud og olie
    ==================^Lille B


    ... import af massive plankegulve fra letland...
    ======================^Stort L

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850



  • ok det fikser jeg lige asap :rolleyes:


  • Udover de allerede påpegede - vil jeg mene at teksten skal lidt til venstre - så den ikke rører foto - det giver lidt "forstyrrelse" - og så vil jeg mene sætningen bør hedde :


    Quote

    Mit navn er Jens Peter Bonde. Jeg startede i år 2000 med import af massive plankegulve fra letland.



    Lidt større tekst i menu'en - for de af os som ikke har 20/20 vision mere... ;)


    Edit : Har han/du ikke en mail via hp-udbyder. En Tiscali mail er ikke liiiiige det fedeste som firma mail... ;)

  • Umiddelbart ser den okay ud - synes bare det er synd at du har strukket billedet af de to børn oppe i topbaren - ser akavet ud i mine øjne - hvorfor ikke resize billedet istedet?


    Så ville jeg måske fjerne den spacy blå bar nede i bunden. Jeg mener ikke den får siden til at fremstå som en firma side - du ved hva jeg mener :)


    Just my 2 cents - håber du kan bruge det...

  • Har lige kigget lidt mere - og jo mere jeg læser "velkomst" teksten - jo mere synes jeg den lyder "forkert"....



    Quote

    Velkommen til JP-Gulve.

    Mit navn er Jens Peter Bonde, jeg startede i år 2000 med import af massive plankegulve fra letland.
    Gulvene kommer direkte fra statsejet savværk og bliver solgt til såvel private, som tømrer i hele Danmark.
    Kernetræ af langsomt voksende træer til konkurrencedygtige priser.
    Ring og aftal tid for besøg på lageret i Maugstrup, 7 km. nord for Vojens. Tlf 23240069



    Mit bud :


    Quote

    JP-Gulve startede i år 2000, med at importere gulve fra Letland. De massive plankegulve, kommer direkte fra statsejede savværker, og bliver solgt til såvel private, som tømrer virksomheder over hele Danmark.
    Gulvene er fremstillet af kernetræ fra langsomt voksende (navn på træ) og sælges til særdeles konkurrence dygtige priser.
    Ring venligst for aftale og besøg på vores lager, som befinder sig i Maugstrup, 7 km nord for Vojens.



    Tlf. nr. mener jeg man skal finde under "kontakt" - evt. kunne oplysninger om lagerets placering også "nøjes" med at stå der.


    Btw: Mit bud er måske ikke lige dig - meeeeeen - din tekst "vrøvler" altså en lille smule..... ;) - (især den high-lightede sætning)....

  • Og så lige lidt praktiske oplysninger fra en der arbejder med bla. at lægge gulve..


    hvor mange % kerntræ, hvilket er ret vigtigt for håndværker når vi taler kvalitet..


    Måske en smutter at man hopper direkte til krak ved vejbeskrivelse, kan bedst li´at man bliver på siden, og så derefter kan vælge at gå mere detaljeret til krak..


    Længder af dine gulvbrædder er også vigtigt...


    fås de i 300, 330, 360, 390, 420, 450, osv..
    Hvad er målene på det færdigpløjet brædt..?


    :P

  • heysa igen.


    mange tak for jeres kritik. jeg syntes at der er mange af tingene der lyder som en rigtig god ide. og jeg vil lige tage ændringerne op med ham. men jeg tror da sikkert også at han vil kunne lide dem.
    den med mailen har jeg slet ikke tænkt over selv. men den tror jeg måske nok bliver lavet om. for jeg vil give jer ret i at det lyder forkert med en tiscali mail

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    heysa igen.


    mange tak for jeres kritik. jeg syntes at der er mange af tingene der lyder som en rigtig god ide. og jeg vil lige tage ændringerne op med ham. men jeg tror da sikkert også at han vil kunne lide dem.
    den med mailen har jeg slet ikke tænkt over selv. men den tror jeg måske nok bliver lavet om. for jeg vil give jer ret i at det lyder forkert med en tiscali mail


    Jeg vil ihver fald følge din side lidt..
    Det kunne tænkes at jeg ville prøve at købe gulv hos dig næste gang..
    Det kunne ende med at blive til en del..

  • Bit Phreak skift da lige det avatar der
    og hvorfor skifter i hele tiden det avartar.sgu da lamt
    og når så er en der skifter avatar er der nogen brokker sig hvis en anden tager det avatar
    jeg kan kun kende wizzard.lasse og the hans

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Originally posted by johnni
    Bit Phreak skift da lige det avatar der
    og hvorfor skifter i hele tiden det avartar.sgu da lamt
    og når så er en der skifter avatar er der nogen brokker sig hvis en anden tager det avatar
    jeg kan kun kende wizzard.lasse og the hans




    warum da. den er da søjde med sløjfer i håret og det hele :finger:

  • Quote

    Originally posted by Bagekartoffel


    Jeg vil ihver fald følge din side lidt..
    Det kunne tænkes at jeg ville prøve at købe gulv hos dig næste gang..
    Det kunne ende med at blive til en del..



    det skal du være mere end velkommen til. selv om det dog ikke er mig der sælger det. 8) jeg er bare webmaster :clap:

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak



    det skal du være mere end velkommen til. selv om det dog ikke er mig der sælger det. 8) jeg er bare webmaster :clap:


    ja den er forstået, men en god webmaster er det halve arbejde..
    Det andet halve er om det lever op til det den lover..

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    det skulle den meget gerne :]


    Lyder lovende..
    Hvor meget har du sat dig ind i ang. firmaet, før du er gået i gang med arbejdet..


    Eller er det kommet løbende som siden skabes..?

  • Quote

    warum da. den er da søjde med sløjfer i håret og det hele :finger:




    Vil altså give ham ret - det avatar er sgu for klaaaaaaaaaaaaamt.......Det må du kunne gøre bedre... ;)



    EDIT : Så lige du har ændret lidt på forsiden mv. - Forside billeder er suveræne - man kan rigtig se hvor flot det kan blive med så'n et gulv...

  • Quote

    Originally posted by johnni
    Bit Phreak skift da lige det avatar der
    og hvorfor skifter i hele tiden det avartar.sgu da lamt
    og når så er en der skifter avatar er der nogen brokker sig hvis en anden tager det avatar
    jeg kan kun kende wizzard.lasse og the hans


    piv der :P Du kan vel læse folks nicknames? :]