Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 12. januar 2004, 00:36

hey hey

nu hvor der er så mange der laver hp'er i denne tid og får dem kigget lidt efter i sømmene. kan i så ikke kige kigge lidt på denne her også og give lidt konstruktiv kritik.

i behøver ikke omtale at der hvor der står webmaster...... nede i bunder ikke helt passer hvis i kører med en anden opløsning end 1024x768. det bliver rettet senere

men her er linket

2

mandag, 12. januar 2004, 02:24

Instruktioner og vejledning til Lægning af JP gulve på strøer
==================^Lille L

Instruktioner og vejledning til Behandling af JP gulve med lud og sæbe
==================^Lille B

Instruktioner og vejledning til Behandling af JP gulve med lud og olie

... import af massive plankegulve fra letland...
======================^Stort L

[Workstation]Intel i7-2600K
Asus Maximus IV Extreme-Z
Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
Samsung 850 Evo 256GB (System)
Samsung 850 Evo 512GB (Games)
4x4TB (Storage)
Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
Corsair 800D | Corsair HW850

3

mandag, 12. januar 2004, 05:37

Citeret

Originally posted by SShadowS
Instruktioner og vejledning til Lægning af JP gulve på strøer
==================^Lille L

Instruktioner og vejledning til Behandling af JP gulve med lud og sæbe

Instruktioner og vejledning til Behandling af JP gulve med lud og olie

... import af massive plankegulve fra letland...
======================^Stort L

ok det fikser jeg lige asap :rolleyes:

4

mandag, 12. januar 2004, 05:44

Citeret

Originally posted by Bit Phreak
hey hey

nu hvor der er så mange der laver hp'er i denne tid og får dem kigget lidt efter i sømmene. kan i så ikke kige kigge lidt på denne her også og give lidt konstruktiv kritik.

i behøver ikke omtale at der hvor der står webmaster...... nede i bunder ikke helt passer hvis i kører med en anden opløsning end 1024x768. det bliver rettet senere

men her er linket

Udover de allerede påpegede - vil jeg mene at teksten skal lidt til venstre - så den ikke rører foto - det giver lidt "forstyrrelse" - og så vil jeg mene sætningen bør hedde :

Citeret

Mit navn er Jens Peter Bonde. Jeg startede i år 2000 med import af massive plankegulve fra letland.

Lidt større tekst i menu'en - for de af os som ikke har 20/20 vision mere... ;)

Edit : Har han/du ikke en mail via hp-udbyder. En Tiscali mail er ikke liiiiige det fedeste som firma mail... ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "WizzarD" (12.01.2004, 05:49)

5

mandag, 12. januar 2004, 07:02

Umiddelbart ser den okay ud - synes bare det er synd at du har strukket billedet af de to børn oppe i topbaren - ser akavet ud i mine øjne - hvorfor ikke resize billedet istedet?

Så ville jeg måske fjerne den spacy blå bar nede i bunden. Jeg mener ikke den får siden til at fremstå som en firma side - du ved hva jeg mener :)

Just my 2 cents - håber du kan bruge det...

6

mandag, 12. januar 2004, 08:33

Har lige kigget lidt mere - og jo mere jeg læser "velkomst" teksten - jo mere synes jeg den lyder "forkert"....

Citeret

Velkommen til JP-Gulve.

Mit navn er Jens Peter Bonde, jeg startede i år 2000 med import af massive plankegulve fra letland.
Gulvene kommer direkte fra statsejet savværk og bliver solgt til såvel private, som tømrer i hele Danmark.
Kernetræ af langsomt voksende træer til konkurrencedygtige priser.
Ring og aftal tid for besøg på lageret i Maugstrup, 7 km. nord for Vojens. Tlf 23240069

Mit bud :

Citeret

JP-Gulve startede i år 2000, med at importere gulve fra Letland. De massive plankegulve, kommer direkte fra statsejede savværker, og bliver solgt til såvel private, som tømrer virksomheder over hele Danmark.
Gulvene er fremstillet af kernetræ fra langsomt voksende (navn på træ) og sælges til særdeles konkurrence dygtige priser.
Ring venligst for aftale og besøg på vores lager, som befinder sig i Maugstrup, 7 km nord for Vojens.

Tlf. nr. mener jeg man skal finde under "kontakt" - evt. kunne oplysninger om lagerets placering også "nøjes" med at stå der.

Btw: Mit bud er måske ikke lige dig - meeeeeen - din tekst "vrøvler" altså en lille smule..... ;) - (især den high-lightede sætning)....

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (12.01.2004, 08:34)

7

mandag, 12. januar 2004, 12:32

Jeg synes ligeldes at du skal skifte din tiscali email adresse ud evt. Det virker lidt specielt at du har et domæne, men ikke bruger det til dine emails

8

mandag, 12. januar 2004, 16:39

Og så lige lidt praktiske oplysninger fra en der arbejder med bla. at lægge gulve..

hvor mange % kerntræ, hvilket er ret vigtigt for håndværker når vi taler kvalitet..

Måske en smutter at man hopper direkte til krak ved vejbeskrivelse, kan bedst li´at man bliver på siden, og så derefter kan vælge at gå mere detaljeret til krak..

Længder af dine gulvbrædder er også vigtigt...

fås de i 300, 330, 360, 390, 420, 450, osv..
Hvad er målene på det færdigpløjet brædt..?

:P

9

mandag, 12. januar 2004, 16:45

Det ser lidt dumt ud med det samme pics i banner og på forsiden.... og det i banneret er æavet lidt "fladt" det ser også lidt dumt ud...

men ellers NICE :T

10

tirsdag, 13. januar 2004, 15:50

heysa igen.

mange tak for jeres kritik. jeg syntes at der er mange af tingene der lyder som en rigtig god ide. og jeg vil lige tage ændringerne op med ham. men jeg tror da sikkert også at han vil kunne lide dem.
den med mailen har jeg slet ikke tænkt over selv. men den tror jeg måske nok bliver lavet om. for jeg vil give jer ret i at det lyder forkert med en tiscali mail

11

tirsdag, 13. januar 2004, 17:23

Citeret

heysa igen.

mange tak for jeres kritik. jeg syntes at der er mange af tingene der lyder som en rigtig god ide. og jeg vil lige tage ændringerne op med ham. men jeg tror da sikkert også at han vil kunne lide dem.
den med mailen har jeg slet ikke tænkt over selv. men den tror jeg måske nok bliver lavet om. for jeg vil give jer ret i at det lyder forkert med en tiscali mail

Jeg vil ihver fald følge din side lidt..
Det kunne tænkes at jeg ville prøve at købe gulv hos dig næste gang..
Det kunne ende med at blive til en del..

12

tirsdag, 13. januar 2004, 17:46

Bit Phreak skift da lige det avatar der
og hvorfor skifter i hele tiden det avartar.sgu da lamt
og når så er en der skifter avatar er der nogen brokker sig hvis en anden tager det avatar
jeg kan kun kende wizzard.lasse og the hans

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

13

tirsdag, 13. januar 2004, 18:16

Citeret

Originally posted by johnni
og når så er en der skifter avatar er der nogen brokker sig hvis en anden tager det avatar

warum da. den er da søjde med sløjfer i håret og det hele :finger:

14

tirsdag, 13. januar 2004, 18:19

Citeret

Originally posted by Bagekartoffel

Citeret

heysa igen.

det skal du være mere end velkommen til. selv om det dog ikke er mig der sælger det. 8) jeg er bare webmaster :clap:

15

tirsdag, 13. januar 2004, 18:59

Citeret

Citeret

Originally posted by Bagekartoffel

Citeret

heysa igen.

det skal du være mere end velkommen til. selv om det dog ikke er mig der sælger det. 8) jeg er bare webmaster :clap:

ja den er forstået, men en god webmaster er det halve arbejde..
Det andet halve er om det lever op til det den lover..

16

tirsdag, 13. januar 2004, 19:08

det skulle den meget gerne :]

17

tirsdag, 13. januar 2004, 19:16

Citeret

det skulle den meget gerne :]

Lyder lovende..
Hvor meget har du sat dig ind i ang. firmaet, før du er gået i gang med arbejdet..

Eller er det kommet løbende som siden skabes..?

18

onsdag, 14. januar 2004, 00:13

Citeret

warum da. den er da søjde med sløjfer i håret og det hele :finger:

Vil altså give ham ret - det avatar er sgu for klaaaaaaaaaaaaamt.......Det må du kunne gøre bedre... ;)

EDIT : Så lige du har ændret lidt på forsiden mv. - Forside billeder er suveræne - man kan rigtig se hvor flot det kan blive med så'n et gulv...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (14.01.2004, 00:17)

19

onsdag, 14. januar 2004, 07:12

Citeret

Originally posted by johnni

piv der :P Du kan vel læse folks nicknames? :]

20

onsdag, 14. januar 2004, 16:17

såen er i tilfredse nu med mit avatar 8o

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.