Pool - 10. April - Aalborg - Sidste chance for tilmelding

  • Juice og jeg har snakket om vi prøver igen med en pool aften i Aalborg.


    Denne gang er der ingen undskyldning - Vi er tidlig ude;)


    Dato: 10. April
    Start: kl 16 (Hvis folk er uenig, så smid et tidspunkt i tråden)
    Sted: Kennedy / Dans Pool Hall
    Priser: 60kr i timen pr. bord
    Tilmelding senest 1. Marts


    Der er mulighed for at købe mad (God mad) i Pool hallen, eller finder folk bare selv på noget.


    [Blocked Image: http://www.kennedyarkaden.dk/Files/Billeder/Butikker/Pool.jpg]


    Lad os få gang i tilmeldingerne :9xo


    Skulle der være spørgsmål, er vi behjælpelige med det:D


    Tilmeldte er:
    Shooqer
    Juice
    Karga
    Recruit

  • Kom så folkens, det var hygge sidste gang hvor vi kun var 3 ... tænk hvis vi blev flere! :cheers:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg skal arbejde den aften, så det bliver nok uden mig med mindre vi går igang ualmindelig tidligt.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Jeg skal arbejde den aften, så det bliver nok uden mig med mindre vi går igang ualmindelig tidligt.


    NU har du jo 2mdr til at få den vagt byttet;)

  • Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor lang tid vi regner med at spille, men er 14 ikke lige lovlig tidligt? Så risikerer vi også at folk dumper ind kl. 16-18 i stedet ..


    Er forresten sikker på at Dans Poolhall i Arkaden vil åbne dørene :) det er en af de lidt mindre snaskede poolsteder i Aalborg :P


    Hvad med pris, skal vi ikke sætte et beløb på den sikre side og så bruge resten på øl/drikke/snacks? Tror folk er lidt mere klar på at sætte et (realistisk) fast beløb af til arrangementet end et tilfældigt beløb..


    Jeg er ihvertfald frisk :cheers: har sat kryds i kalenderen


  • Skal vi sætte dig på listen som kommer?


    Jeg kan ikke sætte en pris før jeg har snakket med stederne, for at høre hvem der kan lave den billigste bordlege / Priser på mad/drikke


    Ang. tid kan diskuteres, men ja folk dumper nok bare ind efterhånden.

  • Ja jeg er frisk hvis vi får sat en pris og evt. får rykket tidspunktet til lidt senere :)


    Prisen kan sagtens sættes.. det vil nok ikke svinge mere end 100 kr., så sæt det da på et rimeligt niveau og brug de evt. rester på mad og drikke.. Alternativt skal prisen komme indenfor nærmeste fremtid?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer


    Dejligt, som du kan se er listen allerede opdateret;)


    Og vi opdaterer gerne med endnu flere navne, så kom frisk folkens! :cheers:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Triple1.6
    Nu er jeg kun 16 og bor på Falster så offentlig tranport er liidt dyrt at tage :D
    Og mon ikke det har noget med Location at gøre :D


    Ja, jeg kan sagtens forstå at dem der bor i modsatte ende af landet ikke kommer, men folk der bor fra Århus og op efter ikke melder sig til. Jeg ved godt vi ikke kan skrabe 50menneske sammen, men synes godt nok 4 mennesker er for lidt.


    Sidste gang der arrangeret en pool dag i aalborg var der 8 mennesker der var meldt til, og der kom 3.

  • Jeg ser frem til en hyggelig dag/aften, med masser af pool og hygge, og måske ender i byen til sidst hvem ved ;)


    Så skal jeg lige lære jer det lille nemmespil :)


    Tilmeldte er:
    Karga
    Recruit
    JuiCe
    Shooqer